دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

۳ منطقه قیمت ‌مناسب جنوب تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در شرایط کنونی بازار مسکن و کاهش عرضه آپارتمان نوساز در گروه‌های کوچک‌متراژ و نقلی، مناطق 10،9 و 11 مناطق مناسب برای جست‌وجوی این نوع آپارتمان‌ها است.
آپارتمان ‌های نقلی و ارزان

آپارتمان ‌های نقلی و ارزان در سه منطقه پایتخت

مناطق ۹ تا ۱۱ شهر تهران با توجه به قیمت نسبتا مناسب مسکن و در عین حال میزان عرضه قابل قبول آپارتمان ‌های نقلی و ارزان در گروه‌های سنی مختلف را می‌توان به‌عنوان نواحی مناسب جست‌وجوی خانه اولی‌ ها در بازار کنونی معرفی کرد.

به گزارش مجله دلتا مناطق ۹ و ۱۰ در زمره پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران قابل دسته‌بندی است که غلبه بافت مسکونی در آنها مشهود است و از همین رو مورد رجوع بسیاری از متقاضیان مسکن با بودجه نسبتا پایین است. در شرایط فعلی که بسیاری از سازنده‌ها از عرضه واحدهای نوساز به خصوص در گروه آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و نقلی خودداری می‌کنند و انتظارات تورمی مانع از تصمیم جدی آنها برای فروش شده است، در مناطق مذکور و نیز منطقه ۱۱ در مجاورت این دو که ترکیبی از بافت مسکونی و کاربری‌ها و راسته‌‌های متنوع کسب و کار را در خود جای داده است، آپارتمان نوساز و نقلی برای خرید قابل جست و جو است. البته تعداد آپارتمان‌های میانسال و کهنه‌ساز به مراتب از آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده بیشتر است اما برای کسانی که به قصد سکونت یا هر انگیزه دیگری اصرار به خرید نوساز دارند، این مناطق گزینه‌های مختلفی به آنها عرضه می‌کند.

از طرفی در اغلب محله‌های این سه منطقه قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های موجود در محدوده مترمربعی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بوده و این یعنی پیدا کردن آپارتمان‌های ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومانی که با استطاعت خانه اولی‌ها هماهنگی بیشتری دارد، در این مناطق به سادگی میسر است.

در جدول زیر جدیدترین آگهی آپارتمان ‌های نقلی و ارزان در مناطق ۱۰،۹ و ۱۱ تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت-آپارتمان

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خبر تازه برای مستاجران؛ موجران کوتاه آمدند!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds