محله‌های خطرناک استانبول برای توریست‌ها

۰
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای آشنایی با برخی مناطق ناامن در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.
خطرناک استانبول

کدام محله‌های استانبول برای توریست‌ها خطر دارد؟

لازم نیست حتما به استانبول رفته باشید تا بشنوید که برخی محله‌های آن، مانند هر جای دیگری در دنیا،ممکن است خطرناک باشد. در این مقاله شما را با برخی محله‌های خطرناک استانبول آشنا خواهیم کرد. با بخش گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

خطرناک

استانبول زیبا آنقدر دیدنی‌های زیادی دارد که اگر بارها به آن سفر کرده باشید باز هم در سفر بعدی، برای شما تازگی دارد و مکان‌های جدیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد. نقطه به نقطه این شهر زیبا پر از آثار دیدنی و جاذبه‌های زیباست. در کنار تمام این زیبایی‌ها هر شهر و یا کشوری محله هایی دارد که ممکن است برای توریست‌ها ناامن باشد و برای رفتن به بعضی مناطق گردشگران باید احتیاط کنند. به خصوص برخی از محله‌های این شهر مکان‌های نسبتا خطرناکی برای شبگردی گردشگران و حتی مردمان این شهر به شمار می‌آیند.

محله آکسارای

آکسارای نام یکی از همین محله‌هاست که در واقع پاتوق خلافکاران و قاچاقچیان ترکیه است، روز و شب فرقی ندارد؛گردشگران باید از رفتن به این محله تا حد امکان اجتناب کنند؛ بد نیست بدانید که یکی از عمده‌ترین فعالیت‌های خلافی که در این محله انجام می‌شود، قاچاق است.

محله کمال پاشا

شاید با خود تصور کنید که محله کمال پاشا یکی از محله‌های نامی و معروف شهر استانبول است و از محله‌های خطرناک ترکیه به شمار نمی‌آید؛ اما باید بدانید که سوابق گردشگری توریست‌ها در این خیابان حاکی از تنش‌زا بودن این محله در استانبول است. بنابراین تا حد امکان از شبگردی در محله کمال پاشا اجتناب کنید.

محله

دولاب دره

از جمله دیگر محله‌های خطرناک این شهر که به گردشگران توصیه می‌شود به آنجا نروند، می‌توان به دولاب دره اشاره کرد. حاشیه‌نشینان ترکیه در این محله زندگی می‌کنند و میزان ناهنجاری‌های ثبت شده در این محله آمار نگران کننده‌ای را نشان می‌دهد.

خیابان غزی

خیابان غزی نام یکی دیگر از محله‌های خطرناک ترکیه است که با وجود استقرار پلیس، همواره به توریست‌ها توصیه می‌شود تا به این محله، تا حد امکان، وارد نشوند.

در آخر باید گفت به رغم مهمان‌نواز بودن مردم ترکیه، در صورتی که به شبگردی در محله‌های خلوت و غیر توریستی استانبول علاقه دارید، ترجیحا به محله‌های پر تردد، شلوغ و توریستی مراجعه نمایید تا بتوانید فارغ از هر گونه نگرانی و استرس در شهر زیبای استانبول به گشت و گذار بپردازید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “جزایر آدالار استانبول” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…