مبلمان فضای کوچک

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهمترین مشکلات خانه‌ های کوچک، ابعاد کاربردی و مناسب وسایل مختلف از جمله مبلمان برای فضای داخلی است
e96b762397ee8f34c4ff5f9122de9745 مبلمان فضای کوچک

مبل مناسب برای منازل کوچک

معمولا برای دکوراسیون خانه‌های کوچک، به دلیل محدودیت فضا امکان استفاده از هر نوع مبل دلخواه وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، مشکل رفت و آمد و تنگ بودن فضای خانه را به وجود می‌آورد. در این مطلب از مجله دلتا با بهترین مبلمان فضای کوچک آشنا شوید.

پیش از هر اقدامی برای خرید مبلمان، متراژ فضای موجود را محاسبه و یادداشت کنید، این موضوع تاثیر به‌سزایی در انتخاب مبل مناسب برای شما دارد. محل مورد نظر برای قرارگیری مبلمان در فضای کوچک را مشخص و با در نظر گرفتن ابعاد موجود، به راحتی مبل مناسب فضای خود را انتخاب کنید.

مبلمان ال

مبل ال در فضاهای کوچک

در فضاهای کوچک و زاویه‌دار مبل ال بهترین گزینه محسوب می‌شود. این مبل معمولا به خوبی در فضاهای کوچک جا می‌گیرد و به دلیل فرم خاصشان، تعداد افراد بیشتری را در خود جای می‌دهند، پس گزینه مناسبی برای شماست. با قرار گرفتن قسمت زاویه‌دار مبل ال در نشیمن کوچک خانه شما، هیچ فضای پرتی باقی نمی‌ماند و می‌توانید با خیال راحت‌تری به سراغ خرید یا چیدمان وسایل دیگر خانه کوچکتان بروید.

استفاده از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون شیک منزل ایرانی به دلیل آنکه هیچ غلبه‌ای بر فضا ندارد، یک فضای کم اثر به شما می‌دهد که می‌توانید با توجه به روحیه تان در بازه‌های زمانی مختلف آن را به روز کنید، با اضافه کردن رنگ‌های متنوع به اکسسوری‌های کوچک، فضا تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

چیدمان مبلمان

مبلمان خاص برای خانه های نقلی

وقتی فضای شما کوچک است، می‌توانید استفاده از مبلمان متداول را فراموش کنید. استفاده از مبلمان خاص برای فضای کوچک گزینه مناسبی است. این مبلمان در قالب مبل‌های تکی عرضه می‌شوند و می‌توانید با توجه به نیاز خود از تعداد و طرح‌های مختلف آن‌ها بهره‌مند شوید. برای مثال یک کاناپه دو نفره با یک مبل تک برای دکوراسیون خانه شما بسیار جذاب و خاص خواهد بود.

دکوراسیون داخلی

نیم ست مناسب مبلمان فضاهای کوچک

وقتی فضای شما کوچک است، یعنی فکر ست کامل مبلمان را از سرتان بیرون کنید! یک نیم ست جمع و جور همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. این نیم ست می‌تواند از یک مبل دو نفره به همراه تک مبل هایش تشکیل شده باشد. با توجه به نیاز خود تعداد نشیمن صندلی و مبل‌ها را در نظر بگیرید.

مبلمان ال

کاناپه برای فضاهای کوچک

کاناپه‌های تک را در فضای کوچک فراموش نکنید، این مبلمان می‌تواند در هر سبکی ظاهر شوند، فقط کافی است برای استراحت و تماشای تلویزیون مناسب و راحت باشند. ولی غالبا از سبک مدرن است. خوبی این کاناپه‌ها آن است که حتی برای سوییت و استودیو آپارتمان‌ها هم استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…