لباس‌هایی که با گذر زمان نو می‌شوند!

۰
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیلی چیزها در زندگی، با گذشت زمان بهتر نمود پیدا می‌کنند!
نو می‌شوند

لباس‌هایی که نو می‌شوند!

شاید جالب باشد که بعضی از لباس‌ها، همین‌گونه هستند و با پوشیدن مداوم، داستان‌های زیادی برای گفتن پیدا می‌کنند و نو می‌شوند . شاید با وجود ترندهای زودگذر، این ایده کمی عجیب به نظر برسد ولی به شما قول می‌دهیم که این لباس‌ها اگر به خوبی مراقبت بشوند، سالیان سال دوست قدیمی و صیمیمی شما خواهند شد. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

 

۹ لباس مردانه که با گذشت زمان بهتر میشن

کاپشن چرم

زیبایی کاپشن‌های چرم با کیفیت اینکه حتی با گذشت زمان و پوشیدن مداوم اونا و تغییر رنگ بعضی از قسمت‌های اون مثلا قسمت آستین‌ و یا جیب‌ها، به جای بدتر شدن جذاب‌تر می‌شوند . پس اگر یکی از آن‌ها را دارید به خوبی مراقب آن باشید و اگر نه، حتما به فکر باشید، چون می‌تواند در اکثر مناسبت‌ها از پوشیدن آن لذت برد.

لباس نو

پیراهن پشم چهارخانه

به تاریخچه پیراهن‌های پشم بیرین و به کابوی‌ها و مردان سرسخت که می‌رسید، این پیراهن‌ها با وجود طرح‌های چهارخانه تیز و تند تا طرح‌های سایه‌دار، می‌تواند مناسب خیلی از تیپ‌ها باشد و جنس پشم و نرم آن می‌تواند راحتی کامل رو به شما داده و سالیان سال دوام بیاورد.

کهنه

شلوار جین کلاسیک

این شلوار جین‌ها در مرحله تولید، برای ایجاد سایه‌ها و طرح‌های مختلف شسته نمیشوند و مزیت آن این است که قابل انعطاف‌تر هستند و رنگ کلاسیک آن‌ها می‌تواند شما را همه جا همراهی کند.

کیفیت

ساعت برنزی

شاید ساعت‌های نقره‌ای و حتی طلایی هم خوب باشند ولی جذابیت یکی از انواع برنزی اینکه با گذشت زمان تغییر رنگ میدهد ولی به روش دوس داشتنی؛ یعنی از رنگ طلایی براق به رنگ حنایی و بالاخره سایه‌هایی از قهوه‌ای.

جدید

کفش کتانی

خیلی شنیده‌اید که کفش‌های کتانی باید هر روز تمیز باشند، این شاید برای بعضی کفش‌های کتانی لوکس درست باشد ولی کفش‌هایی مثل کانورس و یا ونس با کمی حالت قدیمی و استفاده شده بهتر می‌شوند.

کتانی

کیف چرم

یک کیف چرم خوب با گذشت زمان رنگ و شکل خاصی به خود می‌گیرد که می‌تواند جذاب باشد. پس موقع خرید از با کیفیت‌ترین‌ها را بخرید. ارزشش را دارد.

کیف چرم

کت دنیم

این تکه لباس مردانه را، علاوه بر این که می‌توانید در فصل‌های مختلف همراه داشته باشید، در کنار آن می‌تواند سالیان سال با شما بوده و با هر بار پوشیدن و شستن بهتر می‌شود.

کت دنیم

کفش چرم

یکی دیگر از آن تکه‌های کلاسیک که می‌تواند با شما همراه باشد، کفش‌های چرم با دوخت و جنس با کیفیت است.

کفش چرم

کت رسمی مخملی

جنس و حتی رنگ کت‌های مخملی دارای پرز، با هر بار پوشیدن، کمی تغییر می‌کند و با این حال می‌‍تواند با شما بماند.

کت رسمی مخملی

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “چگونه از لباس‌هایمان نگهداری کنیم” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…