دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

خبر تازه برای خانه‌اولی‌های وام‌دار!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به گفته واسطه‌های ملکی، افزایش اخیر جست‌وجو در بازار مسکن، اثر مستقیم انتشار خبر تغییر شرط سن بنای وام صندوق یکم از ۱۵ به ۲۰ سال ساخت است.
آپارتمان-های-متری-20-میلیون-تومان

آپارتمان های متری ۲۰ میلیون تومان مناسب خانه‌اولی‌

از هفته گذشت که شرط سن بنا در خانه‌های مشمول وام خانه اولی‌ ها تغییر کرد و از ۱۵ به ۲۰ سال ساخت افزایش یافت، به تدریج بر شمار جست و جوگران بازار ملک که قصد استفاده از این نوع تسهیلات که عمدتا مناسب خرید آپارتمان های متری ۲۰ میلیون تومان و کمتر است را دارند، افزوده شده است.

به گزارش مجله دلتا ماه‌هاست که یک گروه از خانه اولی‌ها با وجود اینکه دوره سپرده‌گذاری آنها در صندوق پس‌انداز مسکن یکم تمام شده و در واقع نوبت دریافت وام آنها رسیده است، امکان خروج از این صندوق با دریافت تسهیلات و انجام خرید ملکی را نیافته‌اند، چراکه سرعت تورم ملکی در طول دو سال اخیر بسیار بالا بوده و آنها نتوانسته‌اند کمبود بودجه خود را جبران کنند.

تا چندی پیش که استطاعت بسیاری از خانه اولی‌ها در حد خرید خانه‌های قدیمی و شرط سن بنای تسهیلات صندوق یکم، ۱۵ ساله بود، این گروه از متقاضیان با در بسته برخورد کرده و نتوانسته بودند گزینه مناسب بودجه خود را در شهر تهران پیدا کنند. اما از هفته گذشته به تدریج بر تعداد جست‌وجوگران خانه اولی بازار ملک افزوده شده است

افزایش جست‌وجو در بازار اثر مستقیم انتشار خبر تغییر شرط سن بنای وام صندوق یکم از ۱۵ به ۲۰ سال ساخت است و به این ترتیب اکنون خانه اولی‌ها می‌توانند برای خرید آپارتمان‌هایی که سن بنای آنها از تاریخ صدور جواز حداکثر ۲۰ سال است، از امتیاز وام خود که در ازای سپرده‌گذاری حداقل یک ساله در شبکه بانکی به دست آورده‌اند، استفاده کنند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی آپارتمان های متری ۲۰ میلیون تومان و کمتر در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان-متری-20-میلیون

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اثر بورس قرمزپوش بر بازار اجاره مسکن” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds