لباس عروس آستین دار

۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از انواع لباس عروس که به تازگی مد شده، لباس عروس آستین دار است.
لباس عروس آستین دار

لباس عروس پوشیده

لباس عروس آستین دار که به تازگی، دوباره مد شده است، چه در ایران و چه در غرب، مورد استقبال عروس‌های بسیاری قرار گرفته، چرا که علاوه بر پوشیده بودن که برای خیلی‌ها اهمیت دارد، خود به خود زیور محسوب شده و جلوه خاصی در عکس و فیلم به عروس می‌دهد. در این اینجا سعی داریم چند مدل از این نوع لباس عروس را، به نمایش بگذاریم. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

عکس شماره ۱

لباس عروس با آستین

عکس شماره ۲

لباس عروس

عکس شماره ۳

عروس

لباس شماره ۴

لباس عروس پوشیده

لباس عروس شماره ۵

عروسی

انتخاب مدل لباس عروس نقش مهمی در زیبایی بیشتر شما در شب عروسی خواهد شد؛ پس در انتخاب خود دقت نمایید و از مدل‌های‌ جدید لباس عروس چه در سایت‌های داخلی و چه خارجی، دیدن کنید.

در این جا جدا از مدل های‌ لباس عروس نکاتی دیگر هم که کمک بـه زیبایی بیشتر شما خواهد کرد یاداوری خواهیم کرد.

عروس جذاب عروس لزوما قد بلند نیست

برخی فکر می‌کنند هر چـه قد بلندتر باشی جذاب‌تر به نظر می رسی. البته مـا انکار نمی‌کنیم که داشتن قد بلند می‌تواند یک مزیت و یک فاکتور جذابیت برای برخی افراد باشد اما خانم‌های با قد متوسط و حتی کوتاه هم می‌توانند با انتخاب لباس و کفش مناسب جذاب به نظر برسند. اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید، پوشیدن یک کفش پنج تا ده سانتی شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد.

اما در سایز پاشنه کفش افراط نکنید چون علاوه بر این که راه رفتن را برایتان سخت می‌کند، کفش‌های با پاشنه خیلی بلند کمر را قوزدار هم نشان می‌دهد و بدن را به سمت جلو متمایل خواهند کرد که این شکل خوشایندی ندارد. برای پیشگیری از یک چنین مشکلی پاشنه کفش را متوسط در نظر بگیرید و در کنار ان صاف و با سینه جلو راه بروید.

تاج و تور عروس

تاج و تور قطعا اکسسوری‌هایی بسیار مهم در جذابیت عروس هستند. اگر می‌خواهید یک عروس جذاب و شیک به نظر برسید در انتخاب تاج و تور دقت بـه خرج دهید و لزوما نیاز نیست تاج گران بخرید؛ ولی استفاده از یک تاج ظریف و با مهره‌های براق و زیبا روی موهایتان قطعا شما را شبیه پرنسس‌ها خواهد کرد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “مدل لباس عروس پفی و پرنسسی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. نوشین حیدری آز آصفهآن

    ۱۹ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…