مانتوی سفید را چگونه ست کنیم؟

۷
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانتوی سفید یکی از آیتم‌های پر کاربرد و جذابی است که به دلیل خاصیت انعکاسی خوبی که دارد، در فصل‌های گرم سال، طرفداران بیشتری دارد.
مانتو رنگ سفید

مانتو رنگ سفید بر اساس الگو، مدل دوخت و تزئینات آن می‌تواند یک مانتوی رسمی، مجلسی یا کژوال محسوب شود و بر حسب آن، در ساخت استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.مانتو

ترکیب رنگ سفید با بقیه رنگ ها

رنگ مشکی یکی از مکمل‌های اصلی رنگ سفید و مناسب برای استایل‌های بهاره و پاییزه است.

این رنگ را می‌توانید در انتخاب شلوار، شومیز و یا تزئینات لباس خود انتخاب کنید یا اینکه تنها در اکسسوری‌های اصلی استایل مثل کیف و ساعت، از این رنگ بهره ببرید.
یکی از ست‌های جذابی که تا قبل از گرم شدن هوا می‌توانید بسازید، استفاده از آیتم‌های یک دست مشکی است که تنها با یک مانتو یا رویی سفید تکمیل می‌شود. این ست برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها نیز گزینه معقولی به نظر می‌رسد.

رنگ مرجانی زنده، که رنگ سال ۲۰۱۹ نیز اعلام شده است، گزینه جذابی برای ترکیب شدن با مانتوی سفید در استایل‌های بهاره به نظر می‌رسد.

می‌توانید این رنگ را برای دامن حریر، شلوارهای کمی آزاد و یا شلوارهای قد ۹۰ استفاده کنید. همچنین روسری‌های حریر و نخی با تم رنگی مرجانی گزینه مناسبی برای تکمیل این استایل هستند.
این رنگ علاوه بر ترکیب خوبی که با رنگ سفید می‌سازد، با کالیته رنگ‌هایی که در ساخت اکسسوری‌های چرمی به کار برده می‌شود نیز سازگاری بالایی دارد.

سفید

استایل های جدید با مانتوی جلو بسته سفید

مانتوهای کلوش جلو بسته یکی از آیتم‌های پرطرفدار فصل تابستان هستند که می‌توانید با آن‌ها استایل‌های دخترانه و جذابی بسازید.

اولین و راحت‌ترین ترکیبی که با مانتوی جلو بسته می‌توان ساخت، همراه کردن آن با یک جین راسته یا کمی آزاد است. این ترکیب یک استایل کژوال و زیبا برایتان می‌سازد که می‌توانید در دانشگاه یا محل کار نیز آن را بکار ببرید. کیف‌های کنفی بزرگ و اسنیکرز سفید، مکمل‌های این استایل تابستانه هستند.

ست بعدی که با مانتوی سفید جلوبسته می‌توانید بسازید، همراه کردن آن با شلوارهای نخی یا کنفی در رنگ‌های تیره مثل شتری، خاکی و خردلی است. بهتر است هر دو آیتم را کمی آزاد و اورسایز انتخاب کنید که استایل جدیدتر و راحت‌تری بسازید.
صندل‌های بندی، مکمل خوبی برای یک استایل بهاری و تابستانه محسوب می‌شوند.

مانتوهای جلو بسته دیگری هستند که الگوی دوخت بالاتنه به شکل فیت و چسبان در نظر گرفته می‌شود و دامن لباس کلوش می‌شود. این مانتوها نیز در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه کاربردی هستند.
کافی است کفش یا صندل مجلسی مناسبی را با چند اکسسوری رنگی در کنار این مدل مانتو ترکیب کنید و یک استایل بهاره جذاب بسازید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی اکسسوری‌هایی که سن شما را بالا می‌برد! را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۰:۵۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۵۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…