عادت خسته کننده‌ جین آبی را ترک کنید!

۰
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید مهمترین چیزی که در مبارزه با زمان باید در نظر بگیرید، این است که سن در واقع فقط یک عدد است.
جین آبی

جین آبی خسته کننده

امروزه هر کسی حداقل یکی دو شلوار جین آبی رنگ در کمدش دارد. جین راحت پوشیده و راحت در آورده می‌شود، و می‌توان آنها را در مهمانی‌ها و حتی در محل کار پوشید. جین‌ها را می‌توان با هر لباسی، از یک تی‌شرت سفید گرفته تا یک بولیز نقره‌ای براق و با هر کفشی، از یک صندل راحتی گرفته تا بوت‌های پاشنه بلند، به راحتی ست کرد. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

جین

اما به همان اندازه‌ای که جین‌ها متدوال هستند، استفاده از آنها پس از مدتی خسته کننده می‌شود. اگر یک سبک لباس را بارها و بارها بپوشید، فرصت پوشیدن جین‌های مد روز را از دست خواهید داد. دوستان، ترک عادت پوشیدن جین‌های آبی رنگ سخت نیست!

  • اولین کاری که باید انجام دهید، این است که ببینید چه سبک شلوار جینی می‌پوشید. شلوارهای راسته، جدای از اینکه راحتند، هیچ مزیتی در ظاهر شما ایجاد نمی‌کنند. اما مثلا جین‌هایی که دور باسن و کمر جمع و جورتر و پاچه‌هایی گشادتر دارند، می‌توانند شما را لاغرتر نشان دهند.
  • امروزه اغلب جین‌ها وسطشان رنگ رفته است، حالا شاید هم کمی بالا یا پایین‌تر! این رنگ رفتگی، از آنجا که عرض شلوار را کمتر و قدش را بلندتر نشان می‌دهد، باعث می‌شود پاهایتان لاغرتر بنظر بیاید. پس اگر جینی که انتخاب می‌کنید چنین رنگ رفتگی‌هایی داشته باشد، ظاهر بهتری پیدا خواهید کرد.
  • وقتی صحبت از ترک عادت جین‌های آبی می‌کنیم، منظورمان رنگ هم هست! امروزه جین‌های قرمز، سفید، و حتی جین‌های طرح‌دار خیلی داغ و پر طرفدار شده‌اند. جین‌های قرمز با یک تی‌شرت یا سویی‌شرت سفید ساده عالی می‌شوند. این رنگ برای فصل‌های پاییز و زمستان انتخاب مناسبی‌ست.
  • در طول تابستان هم، جین‌های سفید می‌تواند زنده و خیلی زیبا باشند. جین‌های طرح‌دار هم کمی خوشمزگی و شخصیت به پوشاک و استایل شما بیفزایند.
  • جین‌های راه راه می‌توانند ظاهری قدیمی برایتان درست کنند، مخصوصا اگر آنرا به همراه کمربندی با یک سگک بزرگ بپوشید. الگوهای ساده‌ دیگر هم می‌توانند به همراه جین مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین می‌توانید آنها را برای یک قرار ملاقات یا گشت و گذار در شهر هم بپوشید.
  • همچنین می‌توانید با توجه به فصل یا سلیقه شخصی خود، رنگ‌های دیگری از جین‌ را انتخاب کنید. مثلا جین‌های صورتی برای تابستان عالی هستند و می‌توانند زنانگی شما را دو چندان کنند. آبی نیلی هم با لوازم تزیینی قرمز عالی می‌شوند و  شما را در مرکز توجه قرار می‌دهند.

شلوار جین

پس تعدادی جین جدید را به کمد لباس خود بیفزایید تا هم کماکان از راحتی جین‌ها بهره ببرید و هم بتوانید عادات خسته کننده‌ جین‌های آبی خود را ترک کنید!

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “چطور تیپ جین بزنیم؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…