جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جزایر مارشال مجموعه‌ای از جزایر عمدتا مرجانی در اقیانوس آرام است که بالای خط استوا واقع شده‌است.
جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

این مجمع‌الجزایر دلفریب در اقیانوس آرام در بین هاوایی و فیلیپین قرار دارد و با داشتن چندین جزیره‌ بکر مکانی عالی برای فرار از استرس روزانه است. همچنین جزایر مارشال از کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا است. در ادامه با مجله دلتا همراه شوید.

درباره جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

جزایر مارشال کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا است. در جنوب این کشور نارو و کریباتی، در شمال جزایر ویک آمریکا و در غرب میکرونزی قرار دارند. نخستین بار دو هزار سال پیش از میلاد میکرونزیایی‌ها در این جزایر ساکن شدند. در قرن شانزدهم میلادی اسپانیا آن را کشف کرد. با این حال تا قرن هجدهم اروپایی‌ها دیگر به آن پا نگذاشتند. در قرن هجدهم یک ناخدا از کشور انگلیس با نام جان مارشال به این جزایر پا گذاشت که این جزایر هم‌اکنون با نام او خوانده می‌شوند.

جزایر مارشال 

سفر به جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

در این سفر به سواحل ماسه‌ای و یا صخره‌ای بسیار شگفت‌انگیزی خواهید شد که با آبی بیکران دریا تلفیق شده و انعکاس نور خورشید را به زیبایی هرچه تمام‌تر تقدیم چشمان شما می‌کنند. اگر روزی به این کشور رفتید، حتما از دیدنی های جزایر مارشال بازدید کنید و پی به زیبایی‌های وصف ناشدنی این سرزمین ببرید. با حضور در جزیره بیکینی آتول به شنا و غوصی بپردازید و یا در شهر ماجورو در بهترین هتل‌ها اقامت کنید.

کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

دیدنی های جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

موزه آلل از دیگر مکان های دیدنی جزیره مارشال است. در این موزه عکس‌ها و یادگارهای آزمایشات بمب اتمی را می‌بینیم که در گذشته بر سر این سرزمین دوست داشتنی آوار شد.

موزه آلل

در ادامه سری به بازار محلی بزنید و خرید کنید. در جزیره ماجورو به یک تفریح جانانه بپردازید. در این منطقه می توانید شنا و ماهیگیری کنید و با صرف یک ماهی کباب خوش طعم و تند از لحظاتتان لذت ببرید.

به جزیره بیکینی آتول سری بزنید و با گرفتن حمام آفتاب و گشت و گذار در جنگل بکر این ناحیه یک روز معرکه را برای خود رقم بزنید. بعداز ظهر در یک کشتی تفریحی به شنیدن موزیک و تفریح مشغول شوید.

جزیره بیکینی

تفریح در پارک دریایی کالالین را در برنامه خود بگنجانید. در این مکان به شیرجه زدن و تماشای کوسه‌ها مشغول می‌شوید و می‎توانید همراه با مربیان غواصی کارآزموده به عمق دریا سفر کنید.

سپس عازم جزیره مرجانی آرنو شوید و تا بعد از ظهر در آنجا بمانید. پس از عکاسی کردن و تماشای دلفین‌های مهربان، خود را به یک نهار دریایی خوش طعم مهمان کنید.

جزیره مرجانی

محصولات جزایر مارشال، کم‌جمعیت‌ترین جزایر دنیا

محصولات صادراتی این کشور شامل مغز نارگیل، روغن نارگیل، صنایع دستی و ماهی است که به کشورهای آمریکا، ژاپن، استرالیا و چین صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل مواد غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، سوخت، نوشیدنی و تنباکو است که از کشورهای آمریکا، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، فیجی، چین و فیلیپین وارد می‌شود.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ مهر ۱۳۹۹ در ۸:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…