همه چیز درمورد کفش‌ جلو باز

۳
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای جلوگیری از سر خوردن پاهایتان و حرکت آن‌ها در صندل و کفش جلو باز راهکارهای مناسبی برای شما داریم.
کفش‌ جلو باز

صندل‌ها و کفش‌های جلو باز، تنها برای نشان دادن انگشت‌های جلوی پاست، نه اینکه همه‌ پا از جلوی صندل بیرون بزند! پس هنگامی که انگشت‌های پایمان بیش از حد از صندل بیرون می‌زند باید چکار کنیم؟ دانستن اطلاعاتی درباره‌ صندل‌ها به شما کمک می‌کند تا از لیز خوردن و لغزش پاهایتان در صندل‌ و کفش جلو باز جلوگیری کنید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

کفش زنانه

گام اول

برای جلوگیری از سر خوردن پاهایتان و حرکت آن‌ها در صندل و کفش جلو باز، یک کفی مناسب برای کفش خود تهیه کنید. چنین کفی‌هایی را، که معمولا بصورت بسته‌های ۲ یا ۴ تایی هم عرضه می‌شوند، می‌توانید از هر کفش فروشی یا کفاشی تهیه کنید.

لازم نیست نگران کنده شدن آن‌ها باشید. معمولا این کفه‌ها به اندازه‌ کافی چسبنده هستند و تا زمانی که خودتان اقدام به برداشتن این کفه‌ها نکنید سر جایشان خواهند ایستاد. کفی را جایی بچسبانید که دوست دارید برآمدگی توپی شکل کف پا در آن قرار گیرد. بدین صورت کفی کفش از لیز خوردن و از به سمت جلو حرکت کردن پاها جلوگیری می‌کند.

کفش پاشنه بلند

گام دوم

به یک کفش فروشی سر بزنید و بخواهید که اندازه‌ دقیق پایتان را بگیرد. شاید شما سایز دقیق خود را نمی‌دانید. شاید باور نکنید، اما تغییر سایز کفش در بزرگسالی هم به دلیل عوامل مختلف می‌تواند ادامه داشته باشد که این نکته مهمی در انتخاب کفش جلو باز است.

یکی از موسسات ملی سلامت می‌گوید ایستادن طولانی مدت روی پا باعث ورم کردن پا و در نتیجه افزایش سایز کفش خواهد شد. همچنین تحقیقی در مجله‌ آمریکایی بهداشت فیزیکی و توان‌بخشی که در مارس ۲۰۱۳ چاپ شده است، نشان می‌دهد بارداری باعث ضعیف شدن قوس پا و تغییر در سایز آن می‌شود که احتمالا دائمی هم خواهد بود!

استایل زنانه

گام سوم

به عنوان آخرین راه، به سراغ یک کفش ساز بروید. اگر سایز کفشتان مناسب است، پس احتمالا ساختار کفش با پاهای شما همخوانی ندارد. کفش ساز، ساختار کفش را بررسی می‌کند و نواقص و مشکلات آن را اصلاح و برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه لباس مجلسی تنگ را گشاد کنید را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  3. روزبهانی

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۳:۲۴ ب٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…