دهکده یخی در ژاپن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دهکده یخی جزیره هوکایدوی ژاپن در فاصله ۱۵۰ کیلومتری ساپورو و مرکز جزیره شمالی ژاپن قرار گرفته است، بنابراین در صورتی که تمایل به انجام چینین سرگرمی هایی دارید، این فرصت را ار دست ندهید .
دهکده یخی در ژاپن

اگر به دنبال این هستید که با نزدیک شدن به فصل سرما، به سرگرمی‌هایی از جنس یخ و برف بپردازید، اطلاع داشته باشید که سرزمین زمستانی عجیبی در دهکده یخی جزیره هوکایدوی ژاپن از ماه ژانویه تا مارس در سال جدید میلادی ایجاد می‌شود. با وجود این‌که کشورهای منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپا به دلیل دارا بودن هتل‌های یخی شان معروف شده‌اند، اما آنها تنها کشورهایی نیستند که این گونه تجربه بی نظیر را برای گردشگران رقم می زنند. مثل جزیره هوکایدو در کشور ژاپن که با دهکده تومامو آیس در زمستان از گردشگران پذیرایی می‌کند. با مجله دلتا و نوشته جاذبه‌های گردشگری دهکده یخی در ژاپن همراه شوید.

دیدنی

امکانات و جاذبه‌های گردشگری دهکده یخی در ژاپن

در اتاق‌های این هتل که از جنس یخ است، می‌توانید گشتی بزنید و ملاحظه کنید که همه چیز در این اتاق‌ها، البته به جز تخت و روتختی جای گرفته در اتاق ها، یخی است. علاوه بر این، می‌توانید در کافه این هتل نیز به نوشیدن نوشیدنی‌های یخی مشغول باشید. نکته جالب توجه این است که حتی قفسه های کتابی که در کافه آیس قرار دارند، همگی از جنس یخ‌اند. در این دهکده سرسره یخی معروفی وجود دارد، به گونه ای که به کل دهکده مشرف است و از بالای این سرسره، تمام دهکده در را زیر پایتان می‌بینید.

دهکده یخی

جاذبه‌های گردشگری دهکده یخی در ژاپن

حتی جذابیت‌های این زمستان نیز برای کودکان جالب توجه و مناسب است و از یک مجموعه فعالیت‌های برفی از قبیل ابزارهای بازی روی یخ و کلاس‌های مجسمه سازی یخی و… تشکیل می‌شود. اما تصویر این ماجرا که چه چیزی بهتر از تجربه زندگی در یک خانه یخی قادر است حس قشنگی از زمستان را برای انسان به ارمغان آورد، بسیار هیجان انگیز است.

تفرجگاه هوشینو ریزورت تامامو

این دهکده یخی نیز به تفرجگاه هوشینو ریزورت تامامو اتصال دارد و مسافران قادر خواهند بود در سفرهای کوتاه مدت خود و حتی طولانی در این محل اقامت داشته باشند. افتتاحیه دهکده یخی جزیره هوکایدوی ژاپن در ماه دسامبر و افتتاح رسمی آن در ژانویه خواهد بود و تا مارس ۲۰۱۹ فعالیت دارد.

تفرجگاه هوشینو

دسترسی و هزینه ورودی دهکده یخی در ژاپن

هزینه ورودی این روستا، ۵۰۰ ین است که معادل ۵ دلار آمریکا است. در هر حال اگر دوست دارید اندکی آدرنالین خود را بالا ببرید، می‌توانید به دامنه کمربند قدرت هوکایدو (Hokkaido Power Belt) سفر کنید که از آنجا به راحتی به دهکده یخی دسترسی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…