دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت مسکن در منطقه پررونق تهران

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دامنه قیمت مسکن در شرق تهران به مراتب از مناطق مصرفی غرب پایتخت یعنی مناطق ۵ و ۲۲ مناسب‌تر است و از این رو این بخش از بازار مسکن با تعداد مراجعان بیشتری نیز روبه‌رو است.
deltapayam_com-خرید-و-فروش-آپارتمان‌-مسکونی

بررسی بازار خرید و فروش آپارتمان‌ مسکونی در منطقه مصرفی شرق تهران یعنی منطقه چهار نشان می‌دهد که این منطقه از رونق کافی و تنوع عرضه در مقایسه با مناطق مصرفی مرکزی و غربی تهران برخوردار است.

به گزارش مجله دلتا هر چند نمی‌توان شرایط کلی بازار مسکن منطقه ۴ را غیررکودی توصیف کرد، اما طیف متنوعی از عرضه در محله‌های مختلف این منطقه وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی نیاز متقاضیان مسکن با بودجه‌های متفاوت باشد.

البته در کنار واحدهای ۱۰ تا ۳۰ سال ساخت با قیمت‌های متنوع، آپارتمان‌هایی که سن بنای آنها یک‌رقمی است قیمت‌های تندتری دارند و قیمت پیشنهادی فروش برخی آپارتمان‌های نوساز تا ۵۰ درصد بالاتر از قیمت مورد انتظار و ثبت شده در آخرین معاملات واحدهای نوساز همان منطقه اعلام شده است. این موضوع سبب شده بازار آپارتمان‌های نوساز منطقه‌۴ مشتریان خود را از دست بدهد.

برخی واسطه‌های ملکی می‌گویند قیمت‌های نجومی اعلامی برای واحدهای نوساز منطقه ۴ صرفا برای گرم نگه داشتن تنور خرید و فروش آپارتمان‌ مسکونی از سوی برخی دلالان و سفته‌بازان اعلام می‌شود و آنها در حالی که خریدهای اخیر خود را در بازه قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان انجام داده و یک واحد نوساز را به تملک در‌آورده‌اند، اکنون با گذشت یکی، دو ماه تصمیم به عرضه آن واحدها با قیمت‌های تا ۵۰ درصد بیشتر از قیمت خرید خود گرفته‌اند.

واسطه‌ها معتقدند این گروه به خوبی می‌دانند که خرید آپارتمان نوساز هر اندازه که برای متقاضیان مصرفی یا سرمایه‌ای ارزنده باشد، حاضر به پرداخت چنین بهایی در این منطقه نیستند، اما با هدف ایجاد جو روانی که می‌تواند در صورت خطای تشخیصی خریداران، به رشد قیمت منجر شود، قیمت‌های اعلامی خود را سرسام‌آور افزایش داده‌اند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی فروش آپارتمان در منطقه ۴ تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید و فروش آپارتمان‌

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خانه‌های مسکن مهر هم میلیاردی شد!” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۴ شهریور ۱۳۹۹ در ۹:۰۳ ق٫ظ

    منطقه شرق تهران بسیار شلوغ وقیمت ها بی رویه بالاست

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ ق٫ظ

    قیمت ها ثابت نیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds