لوزان سوئیس، شهری سرشار از آرامش

۱
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوزان علاوه بر جاذبه های تاریخی که دارد مملو از مناطقی است که می توانید در آن از تفریحات لذت ببرید. فصل بهار لوزان کاملا تحت تاثیر کوهستان خواهد بود و بخصوص در اوایل این فصل بارش در این کشور بسیار زیاد خواهد بود
 راهنمای سفر به لوزان سوئیس و تجربه سفری متفاوت

راهنمای سفر به جاهای دیدنی لوزان سوئیس

سفر به جاهای دیدنی لوزان سوئیس را می توان یکی از بهترین سفر‌هایی دانست که می‌توانید در طول عمر خود تجربه نمایید. لوزان در بخش فرانسوی زبان سوئیس قرار گرفته و این شهر مملو از جاذبه هایی است که ارزش دیدن خواهند داشت. جدا از دیدنی‌های سوئیس مثل دهکده برنیس ابرلند و … شهر لوزان در این کشور، مملو از جاذبه‌های طبیعی است و گشت و گذار در کوچه های لوزان حس و حال خوبی خواهد داشت. در ادامه با راهنمای سفر به لوزان سوئیس مجله دلتا همراه باشید.

لوزان علاوه بر جاذبه های تاریخی که دارد مملو از مناطقی است که می توانید در آن از تفریحات لذت ببرید. اما توجه داشتن به مواردی قبل از سفر ضروری خواهد بود تا در هنگام سفر دچار مشکل و سردرگمی نشوید. از جمله مهمترین موارد قابل توجه می توان به آشنایی داشتن با شرایط اقامت، رستوران ها، هزینه ها و … اشاره کرد.

  راهنمای سفر به لوزان سوئیس و تجربه سفری متفاوت

بهترین زمان سفر از مهم ترین نکات قبل از سفر به جاهای دیدنی لوزان سوئیس

لوزان و در حالت کلی کشور سوئیس دارای آب و هوای کوهستانی است. به همین دلیل این کشور در تمامی اوقات سال آب و هوای سردی خواهد داشت. بهترین زمان سفر به لوزان را می‌توان تابستان دانست و در این فصل بهترین آب و هوا را در این شهر شاهد خواهید بود. فصل بهار لوزان کاملا تحت تاثیر کوهستان خواهد بود و بخصوص در اوایل این فصل بارش در این کشور بسیار زیاد خواهد بود و چنانچه این فصل را انتخاب نمودید حتما تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشید.

با نزدیک تر شدن به تابستان، آب و هوای منطقه مناسب تر خواهد شد و بارش باران به حداقل خواهد رسید اما در این فصل نیز به صورت خفیف شاهد بارش باران خواهید بود. اواخر فصل تابستان را می توان مناسب ترین زمان جهت سفر به لوزان سوئیس دانست.

بهترین زمان سفر

هزینه‌های سفر

یکی دیگر از موارد قابل توجه قبل از سفر به جاهای دیدنی لوزان سوئیس را می توان میزان هزینه ها دانست که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. به همین منظور باید گفت: جهت سفر به لوزان سوئیس و اقامت در آن هزینه چندان گرانی نباید بپردازید اما این هزینه را نمی توان برای تمامی هتل ها در سفر به لوزان نسبت داد. چرا که هتل های لوزان از ۲ الی ۵ ستاره قابل رزرو کردن است که بی شک هزینه اقامت در آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

جاهای دیدنی لوزان سوئیس

همانطور که در بخش قبل نیز به موارد قابل توجه قبل از سفر به لوزان اشاره شد لوزان مملو از جاذبه هایی است که سفر به آن را لذت بخش تر خواهد کرد و همین اهمیت گردشگری این مناطق را باعث شده که گردشگران بسیاری را هر ساله به این کشور می کشاند. یکی از بهترین جاذبه های گردشگری لوزان را می‌توان کلیسا جامع این شهر دانست که این کلیسا در قرن ۱۲ و به سبک زیبای گوتیک ساخته شده است. مردم لوزان به این کلیسا اهمیت ویژه ای قائل هستند و نمای زیبایی آن همه را مجذوب خود خواهد کرد.

بازدید از بخش های داخلی کلیسا را به هیچ وجه نباید از دست بدهید چرا که نمای داخلی آن به قدری زیباست که شما را حیرت زده خواهد کرد. کلیسا جامع لوزان را می توان به عنوان نماد شهر دانست. ساخت این کلیسا ۴۵ سال به طول انجامید. موزه تاریخ را می توان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در سفر به لوزان دانست. این موزه در قرن یازدهم ساخته شده و جهت دسترسی به آن باید به کاخ اسقف مراجعه نمایید. بازدید از این موزه می تواند شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم لوزان آشنا نماید که این امر بی شک برای افراد ماجراجو بسیار لذت بخش خواهد بود.

هزینه‌های سفر لوزان سوئیس

پیشنهاد مطالعه: شگفتی‌های سن پترزبورگ

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…