دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آپارتمان‌های قیمت‌مناسب در شهر تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با وجود کمبود عرضه آپارتمان، بررسی آگهی‌های ملکی نشان می‌دهد که در بازه بودجه متقاضیان تبدیل به احسن یعنی یک تا ۲ میلیارد تومان، دامنه انتخاب چندان هم محدود نیست.
آپارتمان-ارزان-قیمت-در-تهران
تغییرات قیمتی مستمر در بازار مسکن طی ماه‌های اخیر سبب شده در میانه تابستان شاهد بالاترین قیمت‌های پیشنهادی فروش در بازار مسکن باشیم که این وضعیت شرایط را برای معدود خریداران مصرفی مسکن که به دنبال آپارتمان ارزان قیمت در تهران هستند، دشوار کرده است.

به گزارش مجله دلتا یک گروه از خریداران مصرفی که در صدد تبدیل به احسن خانه‌های خود هستند و اغلب تلاش می‌کنند آپارتمان‌های یک‌خوابه فعلی را به آپارتمان دو خوابه تبدیل کنند،‌ هم‌اکنون به‌عنوان گروه اصلی متقاضی مصرفی ملک در بازار در حال جست‌و‌جو هستند؛ هر چند تعداد این افراد از سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان ملکی در بیشتر محله‌ها به مراتب کمتر است.

بازار مسکن شهر تهران در عین مواجه بودن با کمبود عرضه در تمام گروه‌های سنی و متراژی، به مراتب شرایط را برای جست‌و‌جوی آپارتمان‌های قیمت‌مناسب برای متقاضیان مصرفی ملک که هدفشان تبدیل به احسن است، دشوارتر کرده است. با این حال بررسی آگهی‌های موجود در موتورهای جست‌و‌جوی ملکی حکایت از آن دارد که در بازه بودجه متقاضیان تبدیل به احسن یعنی یک تا ۲ میلیارد تومان، دامنه انتخاب چندان هم محدود نیست. در محله‌های مختلف شهر تهران می‌توان در این بازه قیمتی آپارتمان‌هایی بین ۵۰ تا ۱۰۰ مترمربع جست و جو کرد و محدوده سنی آنها نیز از نوساز تا ۳۰ سال ساخت را شامل می‌شود.

هرچند خانه‌های ۲۵ سال ساخت به بالا ظاهرا گزینه مناسبی برای تبدیل به احسن به شمار نمی‌آیند، اما واسطه‌های ملکی می‌گویند قیمت مناسب این واحدها که بعضا تا ۳۰ درصد نسبت به قیمت نوساز در منطقه پایین‌تر است، سبب شده یک گروه از متقاضیان خرید خانه دوم از محل فروش خانه قبلی و افزودن پس‌انداز و وام به مبلغ نهایی، به خرید این قبیل واحدها روی بیاورند، به این امید که ظرف پنج سال آتی در زمان ساخت و ساز بتوانند از قدرالسهم کافی برخوردار شده و صاحب واحد نوساز شوند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی های آپارتمان ارزان قیمت در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خانه‌های مسکن مهر هم میلیاردی شد!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds