خرید لباس با کیفیت بالا اما قیمت مناسب

۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعضی ها خرید لباس با کیفیت را هم معنی خرج ‌کردن مقدار زیادی پول می دانند، اما در حقیقت شما با صرف زمانی کوتاه اما بهینه برای خرید آنچه که به دنبالِ آن هستید، می ‌توانید لباسی با کیفیت و با قیمت کاملا منطقی خریداری کنید.
لباس با کیفیت

شما حتی در مغازه‌‌های ارزان قیمت و حراجی هم ممکن است بتوانید لباس با کیفیت و مطابق سلیقه خود را بیابید. روش‌هایی که در این مطلب بیان می‌شود برای خرید از مغازه‌های گران قیمت مانند بوتیک‌ها و خرده ‌فروشی‌های گران قیمت نیز باید بکار گرفته شوند؛ زیرا هرگز قیمت بالا مساوی کیفیت بالا نیست! با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

بوتیک

  • ابتدا کیفیت را برای خود تعریف کنید.

قدم اول برای خرید یک لباس مناسب این است که بدانیم چه چیزی یک جنس را با کیفیت می‌سازد. اطلاعاتی راجع به موارد زیر جمع کنید:
یک درز مناسب چگونه دوخته شده است؟

چه نوع پارچه‌ای مناسب این فصل و با دوام‌تر به نظر می‌‌آید؟

چه نوع بستی برای شما بادوام‌تر و مناسب‌تر است؟ زیپ، غزن و یا دکمه و سوالاتی از این دست. نکات تکمیلی دیگری را نیز خواهید یافت که بتوانید لباسی را که مناسب نیاز شماست قبل از خرید مشخص نمایید.

استایل زنانه

  • لباسی که می‌خواهید بخرید به دقت بررسی کنید. می‌ توانید این کار را با نگاه دقیق به پارچه ‌آن شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ و بافت پارچه در سراسر آن یک دست است و نقاط سست و ناهموار در بافت مشاهده نمی‌شود. هر گونه نخ کش شدگی می‌تواند در بلند مدت باعث پارگی کالا شود. زیپ و دکمه‌ها، سنجاق سینه و… را نیز بررسی کنید.
  • در گام بعد، لباس را پشت و رو و همه درزها را بررسی کنید. مطمین شوید که درزها به طور مستقیم دوخته شده‌اند. زیرا درزهای کج می‌توانند به صورت کج روی بدن قرار بگیرند و هم این که احتمال پارگی‌شان افزایش می‌یابد.کیفیت درزهای یک لباس به طور مستقیم روی طول عمر آن لباس تاثیر خواهد گذاشت. به نحوه پایان دادن درزها نیز توجه کنید. آن‌ها باید به گونه‌ای دوخته شوند که از ساییدگی و در رفتن الیاف به کار رفته در پارچه پوشاک جلوگیری به عمل آورند. برخی از متداول ترین تکنیک‌ها دوخت زیگزاگی و یا بریدن لبه‌های درزها با الگوی زیگزاگ است.
  • همه بست‌ها را به دقت مشاهده و بررسی کنید. مطمئن شوید که زیپ‌های لباس مد نظرتان به نرمی و راحتی کار می‌کند. تمام دکمه‌ها را باز و بسته نمایید. دکمه‌ها همه باید زیر هم باشند.
  • بعد از بررسی ظاهر و جنس لباس، آن را بپوشید. تولیدکننده‌‌های مختلف سایزهای استاندارد را اندکی متفاوت با یکدیگر تولید می‌کنند. بدین معنی که مانتو سایز ۳۸ یک تولیدی ممکن است با مانتو سایز ۴۰ تولیدی دیگری برابری کند. خود را در آینه قدی ببینید. مطمئن شوید که به درستی روی بدن شما نشسته است. یادتان باشد که از صاف قرار گرفتن لبه‌های انتهایی لباس اطمینان حاصل کنید.
  • تمام نکات بالا را در مورد هر نوع پوشاکی با هر قیمتی مورد بررسی قرار دهید. از یک جوراب زنانه گرفته تا یک پیراهن مجلسی. هیچ‌گاه به این دلیل که قیمت بالاست، فرض بر با کیفیت بودن لباس نداشته باشید و برعکس. مطمئن باشید همیشه فرصت‌های زیادی برای خرید کالاهایی با کیفیت اما قیمت مناسب برایتان وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “۷ عادت افراد خوش پوش” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…