دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

فرصت ۲ روزه به متقاضیان مسکن ملی

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
براساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، واریز نشدن قسط اولیه متقاضیان مسکن ملی در تهران در موعد مقرر به منزله انصراف از پروژه تلقی خواهد شد.
آورده اولیه‌ طرح اقدام ملی مسکن
براساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، متقاضیان مسکن ملی تا ۲ روز آینده باید نسبت به تکمیل آورده اولیه و مدارک خود اقدام کنند. آورده اولیه‌ طرح اقدام ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان است و بعد از واریز این مبلغ، ساخت پروژه‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش مجله دلتا خلیل محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه یک هزار و ۳۶۰ متقاضی تاکنون آورده خود را برای طرح اقدام ملی مسکن تکمیل کرده‌اند، گفت: براساس آخرین اولتیماتوم اعلام‌شده، استقبال متقاضیان برای تکمیل آورده خود بسیار خوب بوده است و لازم است متقاضیان تا ۲ روز آینده نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک و واریز آورده اولیه‌ طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: متاسفانه تا پیش از اتمام آخرین زمان تکمیل آورده فقط ۲۶۰ نفر اطلاعات و آورده خود را تکمیل کرده بودند، اما بعد از آخرین اطلاع‌رسانی، متقاضیان بیشتری اطلاعات و مدارک خود را برای ثبت‌نام در این بخش وارد کرده‌اند.

آغاز واگذاری اراضی‌ از هفته آینده

محبت‌خواه با اشاره به آماده بودن اراضی مسکن ملی اظهار داشت: ساخت پروژه‌های مسکن ملی در حال انجام است و اراضی آنها تامین شده، اما هنوز بسیاری از متقاضیان آورده خود را در این بخش تکمیل نکرده‌اند. برای افزایش سرعت در اجرای پروژه‌ها لازم است متقاضیان آورده‌ خود را واریز کنند؛ در غیر اینصورت از طرح اقدام ملی مسکن حذف می‌شوند. واگذاری این اراضی نیز در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

براساس این گزارش در حالی که بیش از یک ماه از رسیدن به مرحله واریز وجه طرح اقدام ملی مسکن می‌گذشت، اما خبری از تکمیل مدارک و واریز آورده اولیه نبود، موضوعی که با تکمیل به موقع ساخت مسکن ملی ارتباط مستقیم دارد و در صورتی که متقاضیان سر وقت آورده خود را برای تزریق به پروژه واریز نکنند ساخت واحدها تا سال ۱۴۰۰ تکمیل نخواهد شد. به همین دلیل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام‌کرد که عدم واریز به موقع قسط اولیه متقاضیان مسکن ملی به منزله انصراف است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “یک سوءتفاهم درباره مالیات خانه‌های خالی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds