اتاق مستر و چند نکته برای طراحی آن

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق خواب برای هر کسی محل آرامش است و فرقی نمی‌کند در چه سنی باشید ولی متاسفانه در اکثر مواقع، آن‌گونه که سزاوارش باشد، مهم شمرده نمی‌شود.
اتاق مستر

حقیقت آن است که اگر به دنبال فرصت مناسبی برای تغییر دکوراسیون یا بازسازی اتاق خواب خود هستید، هرگز این زمان نخواهد رسید و خودتان باید در هر شرایطی که هستید، دست به کار شوید. در این مطلب از مجله دلتا قرار است به بررسی چند نکته برای دکوراسیون اتاق مستر بپردازیم.

تخت خواب ماندگار انتخاب کنید

 برای دکوراسیون اتاق مستر دنبال وسایل از مدافتاده و قدیمی نباشید و هنگام انتخاب تخت خواب، چندان سراغ ترندهای روز نروید. بهتر است مدل های مدرن و ساده‌تری انتخاب کنید که سال‌های زیادی قابل استفاده باشد. شما با انتخاب پایه‌های فلزی یا لوازم منحصر به ‌فرد همیشه می ‌توانید از فضاهای تکراری فاصله بگیرید.

دکوراسیون اتاق مستر

از وسایل دکوری در اتاق مستر استفاده کنید

اتاق خواب مکان مناسبی برای اضافه ‌کردن وسایل دکوری جذاب و سرگرم ‌کننده است. کوسن‌، تابلو و پرده‌ به فضا رنگ می‌‌دهد و چراغ‌های رومیزی در عین کاربردی‌ بودن، به طراحی اتاق مستر شیک تنوع می ‌دهد. طراحی تخت‌ خواب ساده‌ترین راه برای تاثیرگذاری در فضا است؛ با تغییر روتختی، بالش و روکش آن‌ها می‌توانید تخت‌ خواب خود را به ‌روز کنید. البته این فضا برای عکس‌های خصوصی و یادگاری‌های شخصی بهترین مکان است.

چند وسیله خاص اضافه کنید

اگر به قدر کافی فضا دارید، چند چیز دیگر برای شخصیت‌ بخشیدن به فضا اضافه کنید. یک میز آرایش، نیمکت اتاق خواب، و صندلی‌های عثمانی و کوسن‌های خاص فضای شما را زیبا و منحصربه ‌فرد می‌‍کند. نیمکت‌ پهن، صندلی‌ راحتی، و مبل تخت‌خواب‌شو می‌‌تواند قسمتی از یک اتاق‌ خواب را که بی‌مصرف باقی مانده، تبدیل به فضایی برای مطالعه یا چرت روزانه کند.

دکوراسیون اتاق مستر

یک نورپردازی مناسب انتخاب کنید

برای دکوراسیون داخلی زیبا در یک اتاق خواب، استفاده درست از نور بسیار مهم است. قبل از هر چیز شما نیاز به یک نورپردازی ملایم دارید. قراردادن چراغ‌ رومیزی روی پا‌تختی‌ معمولا انتخاب رایجی است، اما چراغ‌ دیواری با نور ملایم جایگزین بهتری خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: در مجله گردشگری دلتا مطلب پیاده روی در آسمان کانادا را از دست ندهید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۰:۱۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ب٫ظ

  6. روزبهانی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ در ۵:۴۶ ب٫ظ

    طرح خوبی است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…