دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

متقاضیان وام اجاره به بانک‌ها مراجعه کنند

۳
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
متقاضیان واجد شرایط دریافت وام اجاره از امروز می‌توانند با مراجعه به بانک، تشکیل پرونده داده و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
دریافت وام ودیعه مسکن

براساس اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، یک هزار و ۶۰۰ نفر از واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند از امروز ۲۲ مردادماه با مراجعه به شعبه بانک منتخب خود، تشکیل پرونده بدهند.

به گزارش مجله دلتا پروانه اصلانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با پایش درخواست متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر واجد شرایط بوده و پرونده آنها نهایی شده است.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: اسامی واجدان شرایط دریافت تسهیلات وام اجاره، پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی وارد کارتابل بانک‌ها می‌شود و این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

اصلانی ادامه داد: از زمان معرفی متقاضیان به بانک‌ها تا زمان دریافت وام طبق مقررات بانک مطابق با دریافت سایر تسهیلات عمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار وام ودیعه مسکن تامین شده است و بعد از مراجعه به بانک و تشکیل پرونده اگر زمان اجاره نامه به شهر محل درخواست با شرایط دریافت وام انطباق داشته باشد، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر با کد ملی معتبر پیامک زده‌اند. البته رقم پیامک‌های دریافت شده بیشتر از این رقم است که یا نامعتبر بوده یا از یک کد ملی چند بار پیامک زده شده است.

اصلانی افزود: ۳۲۸ هزار نفر اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۷۰ هزار نفر از آنها پالایش شده‌اند و مابقی نیز به مرور پالایش خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت روز آپارتمان‌های نوساز نقلی” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۶ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۳ ق٫ظ

    گره گشا نیست

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds