ترفندهای لباس پوشیدن برای لاغرها

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راز اینکه بدون ورزش و تغییر واقعی در اندام‌، ابهت بیشتری داشته باشید در نحوه‌ لباس پوشیدن‌ شما نهفته است. نحوه صحيح انتخاب لباس به لاغرها كمك می‌كند تا خوش اندام به نظر بيايند.
ترفندهای لباس پوشیدن برای لاغرها

همان‌قدر که افراد چاق معضل‌های انتخاب لباس مناسب برای اندامشان را دارند، افراد لاغر هم سختی‌های انتخابی خودشان را در زمینه پوشش دارند. اما این سختی‌ها زمانی آسان می‌شود که ترفندهای لباس پوشیدن برای لاغرها را یاد بگیرید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

لاغر اندام

لباس گشاد ممنوع

پوشیدن پیراهن و تی‌شرت گشاد شما را ضعیف نشان می دهد. اولین گام برای اینکه با ابهت‌تر دیده شوید، پرهیز از پوشیدن لباس‌هایی است که شما را از نظر جسمی ضعیف‌تر نشان می‌دهند.
بسیاری از افراد لاغر گمان می‌کنند با پوشیدن لباس گشاد می‌توانند ضعف اندام‌شان را مخفی کنند و قوی‌تر به نظر بیایند. در حالی‌که این باور غلط است.

چند لایه لباس بپوشید

افزوده شدن هر لایه لباس، شما را پرتر نشان می‌دهد. شاید یک لایه لباس به تنهایی تأثیر چندانی نداشته باشد. ولی وقتی چند لایه لباس روی هم قرار بگیرد، تغییر چشم‌گیری در اندام‌ به وجود می‌آید.

نکته‌ مهم این است که چند لباس کلفت را روی هم نپوشید! به جای پوشیدن چند لایه لباس کلفت، هم از لباس نازک و هم از لباس‌های کلفت‌ در پوشش‌ خود استفاده کنید.
برای ست کردن رنگ لباس‌ بهتر است از رنگ‌های یک خانواده و رنگ‌های خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک پیراهن سبز را با یک پلیور سبز تیره و یک کت خاکستری ست کنید.

پوشش مناسب

کاری کنید که گردن‌تان بزرگ‌تر به نظر بیاید

یقه‌تان طوری باشد که نازکی گردنتان نشان داده نشود.
اگر گردن‌ شما دراز و باریک است، باید کاری کنید که گردن‌تان کمی کوتاه‌تر و کلفت‌تر به نظر بیاید. می‌توانید به کمک یقه‌ لباس این مشکل را حل کنید. از پلیور و ژاکت‌هایی استفاده کنید که یقه‌ زیپی، ایستاده، قیفی یا حالت شالی داشته باشند.

از رنگ‌ها و الگوهای مناسب در لباس‌تان استفاده کنید

رنگ‌های روشن مانند سفید شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. برای اینکه اندام‌تان بزرگ‌تر به نظر بیاید، از رنگ‌های روشن مانند سفید و بژ در لباس‌‌های خود استفاده کنید.
دلیل دیگری که باعث می‌شود رنگ‌ روشن برای‌تان مناسب باشد، توانایی این رنگ‌ها در بهتر نشان دادن عضلات‌تان است. سایه‌ها در رنگ‌های روشن بهتر مشاهده می‌شوند. بنابراین لباس روشن بهتر برجستگی‌های بدن‌ را نشان می‌دهد.

ممکن است عضلات بزرگی نداشته باشید، ولی رنگ‌های روشن دید بهتری نسبت به عضلات کوچک بدن‌تان ایجاد می‌کنند.

لباس طرحدار

لباس‌های طرح‌دار بپوشید

پوشیدن یک تی‌شرت راه‌ راه افقی، قفسه‌ سینه شما را بزرگ‌تر و شانه‌هایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. همچنین چون راه‌ راه تی‌شرت روی آستین شما هم ادامه دارد، بدن‌تان بیشتر به حالت عدد ۷ در می‌آید.
در مورد پیراهن‌های چهارخانه، هر چه اندازه‌ این خانه‌ها ریزتر باشد هیکل شما درشت‌تر به نظر می‌آید. بنابراین در هنگام خرید پیراهن چهارخانه، آن‌هایی را انتخاب کنید که چهارخانه‌های کوچک یا متوسط دارند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبایی مطلب خرید لباس و شیک پوشی با صرفه جویی در هزینه را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…