لذت اقامت در حباب شیشه‌ای

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اقامتگاه‌های حبابی در حومه شهر و در دل جنگل های انبوه و یا کویر ساخته شده اند. شما با اقامت در هتل های حبابی می توانید زیر نور ستارگان بخوابید و از تماشای آسمان زیبا لذت ببرید.
اقامت در حباب شیشه‌ای و تماشای شفق‌ قطبی
اقامتگاه‌های حبابی از جذاب‌ترین مجموعه ها برای اقامت در سفر است. اگر در سفرتان از اقامتگاه‌های معمولی خسته شده‌اید و دنبال جایی مثل یک خانه‌ درختی هستید که هیجان و آرامش را با هم داشته باشد، اقامت در حباب شیشه‌ای و تماشای شفق‌ قطبی بهترین گزینه برای شما است. با مجله دلتا همراه باشید تا، با اقامتگاه‌های حبابی در سرتاسر دنیا آشنا شویم.
اقامت در حباب شیشه‌ای و تماشای شفق‌ قطبی

اقامت در حباب شیشه‌ای «ایترپ رو» در فرانسه

«حباب‌های اِیترِپ رِو»، به معنی واقعی کلمه، یکی از عجیب‌ترین اقامتگاه‌های حبابی در دنیاست که در روستای «پرُونسال» فرانسه واقع شده. البته ایترپ رو، تلفظ انگلیسی آن به معنای «رؤیاهایت را دریاب» است. این حباب‌ها از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و هر کدامشان، تلسکوپ، دوش حمام و پارکینگ مخصوص به خودشان را دارند. علاوه بر آن، در صورت درخواست شما، یک ماساژور هم برایتان می‌فرستند. طراحی این حباب‌ها به گونه‌ای است که هوای تازه، به طور مداوم در فضای آن جریان دارد. همچنین، نیازی نیست نگران خلوتتان باشید، زیرا هر کدام از این حباب‌ها، در فاصله‌ای مناسب از یکدیگر قرار گرفته‌اند.
اقامتگاه‌های حبابی در فرانسه

اقامت در حباب شیشه‌ای «ایر د باردناس» در اسپانیا

اقامتگاه ایر د باردناس در پارک طبیعی باردناس رئالس واقع شده است. هتل ایر د باردناس به زیبایی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که زیر نور مهتاب بخوابید و از چشم انداز خیره کننده بیابان بهره‌مند شوید. این سازه‌های کروی شکل، با تونل‌های حبابی به هم متصل می شوند و حمام، برق، وای فای و مینی بار در آن‌ها وجود دارد.

اقامتگاه‌های حبابی اسپانیا

اقامتگاه‌های حبابی، «فارست دامز» در ایرلند شمالی

این اقامتگاه پر زرق و برق در کنار دریاچه ای زیبا قرار گرفته است. این مسکن لوکس در شهر فرمانا در ایرلند شمالی قرار دارد. هر یک از حباب های لوکس به سبکی ظریف و همراه با مبلمان و سفارشی تزئین شده اند. صندلی‌های راحتی چرمی و درجه یک در اتاق ها تعبیه شده. در تمام واحدها حمام اختصاصی، قهوه ساز و دیوارهای شیشه ای با نمای ۱۸۰ درجه به چشم می‌خورند و مهمانان می توانند در محیط حیات وحش اطرافشان غرق شوند.

اقامتگاه‌های حبابی

اقامتگاه‌های حبابی، «۵ میلیون ستاره» در ایسلند

برای تماشای نورهای شمالی ایسلند، هیچ راهی بهتر از اقامت در هتل‌های حبابی ۵ میلیون ستاره وجود ندارد. هتل در اعماق یک جنگل مخفی واقع شده و از ریکاویک تنها یک و نیم تا ۲ ساعت فاصله دارد. شما می توانید هتل حبابی دلخواهتان که مجهز به سیستم های گرمایشی، تخت های راحتی برای تماشای ستارگان و … است را، انتخاب کنید.

5 میلیون ستاره، ایسلند

اقامتگاه‌های حبابی، «طبیعت شب» در فرانسه

اقامت در حباب طبیعت شب با نوشیدنی همراه است. اگر شب را در  این حباب بمانید، صبحانه ای بی نظیر و تماشای مناظر زیبای مون بلان (Mont Blanc) نصیب شما خواهد شد. این هتل در روستای کوهستانی ” Combloux” واقع شده است. این حباب به سبک زیبایی طراحی شده و تخت خواب های راحتی برای شما در نظر گرفته اند.

 طبیعت شب، فرانسه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اقامتگاه‌های لوکس در دنیا با هتل‌ های لوکس دنیا آشنا شوید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…