ایتالیا و رازهایی که نمی‌دانید

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در ایتالیا، شما می‌توانید علاوه بر کشف شهرهای پرهیاهو نظیر رم که آمیخته‌ای از سنت و مدرنیته است، از مناطق ساحلی خلوت که مناسب شنا و استراحت است، نیز لذت ببرید یا طعم اصیل پیتزای ناپلی را تجربه کنید.
ایتالیا و جاذبه‌های کشف نشده آن

تفریحات مردم ایتالیا صرفاً بازدید از جاذبه‌های مشهور این کشور نیست، بلکه تفریحات جذاب دیگری را هم می‌توان در این کشور تجربه کرد. شاید این تفریحات به‌اندازه‌ی جاذبه‌های توریستی این کشور مشهور نباشند، اما دست‌کمی از آن‌ها ندارند. در ادامه با ایتالیا و رازهایی که نمی‌دانید با مجله دلتا همراه باشید.

کوهنوردی و بالا رفتن از کوه وزوو در ایتالیا

کوه وزوو یکی از معروف‌ترین کوه‌های جهان است و دلیل شهرت آن صرفاً فوران مشهور آن و فرو بردن شهر پمپی در زیر خاکستر آتش‌فشانی نیست. وزوو امروزه در زمره‌ امن‌ترین کوه‌های دنیا برای کوه‌نوردی قرار دارد و می‌توان با کوهنوردی خود را به دهانه‌ آن رساند و حس بودن بر روی سطح ماه را تجربه کرد.

کوه وزوو ایتالیا

قایق سواری در دریاچه کومو در ایتالیا

دریاچه‌ کومو (Como) در لومباردی (Lombardy)، منطقه‌ای به مساحت ۱۴۶ کیلومترمربع را در برمی‌گیرد و محلی ایده‌آل برای تماشای آب و کشف این کشور با قایق است.

منطقه‌ اطراف دریاچه‌ کومو میزبان خانه‌هایی متعلق به ثروتمندترین سلبریتی‌های دنیا است. درنتیجه این خانه‌های اشرافی به شما خواهند گفت که چه مناظری در کنار دریاچه‌ کومو در انتظارتان است.

دریاچه کومو ایتالیا

قدم زدن در اطراف مرکز تاریخی سینا

نام شهر سینا (Siena) اغلب تحت‌الشعاع فلورانس قرار گرفته.اما، این شهر جاذبه‌ها و تفریحات فراوانی دارد. به‌خصوص اینکه مرکز تاریخی شهر سیِنا ارزش بازدید دارد. این جست‌وجوی تاریخی از میدان دل کامپو (del Campo) آغاز شده و به منطقه‌ای تاریخی با معماری سبک گوتیک، متعلق به قرن دوازدهم میلادی ختم می‌شود.

مرکز تاریخی سینا ایتالیا

رفتن به غار فراساسی در ایتالیا

غار فراساسی (Frasassi) در عمق زمین‌های آنکونا (Ancona) واقع شده و رسیدن به این جاذبه‌ طبیعی به شما حس سفر به مرکز زمین می‌دهد. این سفر حدود ۷۵ دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید در اینجا انتظار کشف زیباترین اشکال کارستی (پدیده‌ کارست نوعی خوردگی و انحلال در سنگ‌های آهکی بر اثر زمان است) موجود در جهان را داشته باشید.

غار فراساسی

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های گردشگری ایتالیا مطلب ونیز؛ شهر روی آب را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…