دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

سهم آورده متقاضیان مسکن مهر پرند را دولت می‌دهد

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
براساس اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، سهم آورده متقاضیان در مسکن مهر پرند به نیابت از متقاضی از سوی شرکت عمران این شهر پرداخت خواهد شد.
تکمیل مسکن مهر

محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به کمک‌های دولت برای تکمیل مسکن مهر پرداخت نامنظم آورده‌های متقاضیان را علت اصلی تاخیر در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر دانست و افزود: اهرم لازم برای فشار به متقاضیان برای تکمیل آورده در اختیار نبود و این مساله باعث شد جریان پایدار تامین مالی احداث مسکن مهر وجود نداشته باشد.

به گزارش مجله دلتا وطن‌خواهی اظهار داشت: سه محل برای تامین منابع مالی برای تکمیل مسکن مهر وجود دارد: نخست، آورده متقاضی. دوم، وام بانکی که بازپرداخت آن به عهده متقاضی است. سوم، کمک‌های دولتی در محوطه‌سازی. هم‌اکنون کمک‌های مربوط به محوطه سازی انجام و وام بانکی نیز پرداخت شده است. بخش عمده پولی که هنوز پرداخت نشده، مربوط به آورده متقاضی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: صد درصد هزینه باقی مانده پروژه از محل منابع باقی مانده و تهاتر تامین می‌شود. پروژه‌ها باید از این پس به صورت دو و سه شیفت فعال باشند. تنها پاشنه آشیل پروژه‌های مسکن مهر منابع مالی بود که تامین شده است و بهانه‌ای برای پیمانکار باقی نخواهد ماند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تغیّرات قیمتی و تورمی که اتفاق افتاده، حداکثر مساعدت را انجام خواهیم داد و حتی مواردی که ممکن است اضافه پرداخت باشد، پرداخت خواهد شد تا بعدا در مورد نحوه بازپس‌گیری آن تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در مورد نحوه بازپرداخت این کمک نیز گفت: بازپرداخت بخشی از این کمک در سهم متقاضی است. به عنوان مثال در یکی از پروژه‌ها، سهم متقاضیان ۲۲۰ میلیارد تومان است. این ۲۲۰ میلیارد به پیمانکار پرداخت شده و نهایتا از محل آورده متقاضی تسویه خواهد شد. البته با توجه به اینکه ممکن است متقاضی نتواند همه آورده را بپردازد، این امکان به صورت قانونی وجود دارد که بخشی از این کمک بلاعوض باشد.

وی افزود: این مساله حتی در مورد روبناها نیز انجام می‌شود. به عنوان مثال با توجه به گران شدن انشعابات آب و برق، شرکت به نیابت از مردم پرداخت این هزینه را بر عهده گرفته است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “یک سوءتفاهم درباره مالیات خانه‌های خالی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۷:۱۳ ب٫ظ

    فاقد امکانات می باشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds