آشنایی با انواع تی‌شرت مردانه

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشنایی با انواع تی‌شرت مردانه در طول فصل تابستان به شما این امکان را می‌دهد که با دید بهتری خرید و لباس های کمد خود را هوشمندانه‌تر از قبل ست کنید.
تی‌شرت مردانه

تی‌شرت مردانه انواع گوناگون و مصارف مختلفی دارد و همچنین هر کدام متناسب با اندام خاصی طراحی شده است که ما در این مقاله، در مورد آن، به شما اطلاعات کافی خواهیم داد. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

تی‌شرت

یقه گرد

همه ما با تی‌شرت‌ مردانه یقه گرد و یا بیسیک آشنایی داریم و درواقع می‌توانیم آن را بهترین ناجی در مواقعی که زمان کافی نداریم معرفی کنیم که به کسانی با چهره‌های کشیده و شانه‌های منحنی (شیب دار) دارند توصیه می‌شود و کمک می‌کند اندام‌ آنها بهتر و متعادل‌تر به نظر برسد.

یقه گرد مردانه

یقه هفت تی‌شرت مردانه

همان‌طور که از اسم آن متوجه شدید، این مدل یقه‌ای به شکل حرف V است. در بین انواع تی‌شرت مردانه، یقه هفت انتخاب مناسبی برای افرادی با شانه‌های پهن، صورت گرد و هیکل درشت است.

یقه هفت

یقه Y

یقه این مدل تی‌شرت به نوعی ترکیبی از یقه‌ هفت و گرد است. در تی‌شرت‌های هنلی یقه تا روی سینه برش خورده است که با یک ردیف دکمه به دلخواه باز یا بسته می‌شود. انتخاب تی‌شرت‌هایی با یقه Y شکل، برای افرادی که سینه‌های برجسته و پهن دارند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد؛ زیرا موجب می شود اندام آنها مردانه‌تر و عضلانی‌تر به نظر برسد.

یقه Y تی‌شرت مردانه

تی‌شرت مردانه اورسایز

قانون بازگشتی بودن مد، این مدل تی‌شرت‌ها را از دهه‌ی ۹۰ به دنیای امروز پیوند زده است. تی‌شرت‌های بگی شکل لزوما اورسایز نام نمی‌گیرند! در واقع این سبک تی‌شرت‌ها در قسمت آستین پهن هستند و ایستایی کمی دارند. بهتر است هنگام استفاده از مدل، سراغ شلوار‌های اسکینی و فیت نروید.

اورسایز

فیت

در اکثر مواقع تیشرت‌های فیت از پارچه‌هایی با کشسانی بالا تولید می‌شوند و فرم بدن را به خوبی نشان می‌دهند. تی‌شرت‌های‌ چسبان بدن را دربر می‌گیرند و برای افرادی که اندام متناسبی دارند توصیه می‌شوند. همچنین این سبک تیشرت بیشترین استفاده را در کنار اورشرت‌ها و ژاکت‌ها دارد.

تی‌شرت مردانه فیت

تی‌شرت مردانه با آستین رگلان

 این نوع تیشرت در دو مدل آستین سه ربع و آستین بلند تولید می‌شود. آستین رگلان در واقع برش و طراحی لباس بازی بیسبال را برای ما یادآور شده، به این شکل که برش آستین از یقه تی‌شرت شروع شده و معمولا رنگی متفاوت دارد.

آستین رگلان

آستین کپ

کپ، به تی‌شرت‌هایی گفته شده که در قسمت آستین برش یکسره با تی‌شرت دارند و در واقع خبری از بخش زیرین آستین نیست! و به همین جهت باعث پهن به نظر رسیدن شانه‌ها می‌شود.

آستین کپ مردانه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “انواع کفش ورزشی و کاربرد آن‌ها” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…