معرفی متقاضیان وام اجاره از ۲۱مرداد

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
از 21 مردادماه معرفی افراد واجد شرایط به بانک‌ها آغاز خواهد شد تا نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.
وام کمک ودیعه اجاره

بخش اعظمی از پالایش متقاضیان تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات یا وام کمک ودیعه اجاره انجام شده و متقاضیان طبق اعلامی که از قبل صورت گرفت بر اساس رقم سمت راست کد ملی از روز ۱۴ مردادماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کرده‌اند که این روند تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش مجله دلتا محمود محمودزاده، معاون وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر افزود: از روز​ بیست و یکم مردادماه نیز روند معرفی متقاضیان واجد شرایط دریافت وام کمک ودیعه اجاره به ۱۷ بانک و ۲ موسسه اعتباری آغاز می‌شود و در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این وام پرداخت شود.

محمودزاده ادامه داد: پس از اعلام متقاضیان واجد شرایط، لازم است این افراد نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک اقدام کنند. بر اساس سهمیه‌ای که برای هر بانک در سامانه اقدام ملی مشخص شده است، متقاضی می‌تواند به شعبه بانک مورد نظر مراجعه کند.

تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات یا همان وام کمک ودیعه اجاره به میزان ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان، مدتی قبل در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسید. سود این تسهیلات ۱۳ درصد و نحوه بازپرداخت آن به دو گونه است. در روش اول، گیرندگان وام (مستأجران) می‌توانند تسهیلات را یک‌ساله دریافت کنند و صرفا سود آن را ماهانه بپردازند و در پایان سال، اصل آن را پرداخت کنند. در روش دوم، متقاضیان می‌توانند وام را سه ساله دریافت کرده و در مدت ۳۶ ماه اصل و فرع آن را به بانک بپردازند. مستاجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، کلانشهرها ۳۲۰ هزار تومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “جریمه میلیاردی برای خانه‌های خالی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…