بهترین اکسسوری‌های مردانه کدامند؟

۱
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه شخصی باشید که به مد اهمیت می‌دهد چه نه، در هر صورت، عینک، ساعت یا حتی انگشتری وجود دارد که علاقه خاصی به آن داشته باشید. به این وسایل اکسسوری گفته می‌شود.
اکسسوری‌های مردانه

اکسسوری‌های مردانه به نوعی از پوشش‌ها نسبت داده می‌شود که به ست شما اضافه شده و آن را شیک‌تر جلوه می‌دهد.

برخی از آقایان اکسسوری را لازم نمی‌دانند اما واقعیت این است که اکسسوری‌ها تبدیل به یک ضرورت شده‌اند و برای تکمیل استایلتان، حتما به آن نیاز خواهید داشت. در این نوشته بعضی از شیک‌ترین و بهترین‌ها را برای شما شرح می‌دهیم. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

اکسسوری

عینک آفتابی

عینک‌های آفتابی احتمالا جذاب‌ترین اکسسوری آقایان است که می‌تواند چهره شما را به طور کلی تغییر دهد.

اگر این به اندازه کافی قانع کننده نیست، باید بدانید که این اکسسوری فواید دیگری هم دارد؛ عینک‌های آفتابی می‌توانند از رسیدن اشعه‌های UV به چشم جلوگیری کنند، عوامل خارجی مثل شن و گرد و خاک را دور از چشم نگه دارند، سر درد را تا حدودی کاهش دهند و رانندگی ایمن‌تری را به ارمغان می‌آورند. با استفاده از عینک‌های آفتابی، شما هم به سلامتیتان کمک کرده‌اید و هم استایل شیک‌تری به خود گرفته‌اید.

همه می‌دانند که انتخاب یک عینک مناسب می‌تواند کار سختی باشد و شاید با یک انتخاب اشتباه، همه چیز خراب شود. شما هنگام خرید این اکسسوری مردانه با میلیون‌ها انتخاب مواجه می‌شوید و به همین دلیل است که هنگام خرید آن، باید کمی حوصله به خرج داد و فقط عینکی که کاملاً روی صورت شما می‌نشیند را بخرید. اگر از عینکی خوشتان میاید اما روی صورتتان خوب به نظر نمی‌رسد، از خرید آن امتناع کنید. همیشه گزینه‌های بهتری وجود دارد.

عینک آفتابی

کیف پول

اگر هم جزو افرادی هستید که دائما کارت‌های خود را همه جا با خودتان می‌برید و می‌خواهید همه یک جا باشند، کیف پول بهترین انتخاب است چراکه هم می‌تواند فضای کافی برای پول‌های نقدتان را در اختیار شما بگذارد و هم فضای به نسبت زیادی را برای قرار دادن کارت‌های ویزیت، شناسایی یا بانکی فراهم می‌کند.

کیف پول انواع مختلفی دارد که پر طرفدارترین آن‌ها هم کیف چرمی است. چرم تا مدت‌ها بهترین انتخاب برای کیف پول بود اما حالا اجناس مختلفی با کیفیت‌ها و البته قیمت‌های مختلفی در بازار حضور دارند که به شما اجازه می‌دهند با توجه به سلیقه و بودجه خودتان، کیف پول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کیف پول

کمربند

کمربند در هر فصل یا مکانی، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. داشتن کمربندهای مختلف برای رویدادهای مختلف می‌تواند به شیک بودن استایلتان کمک کند اما مهم‌ترین موردی که در پوشیدن کمربند باید رعایت کنید، سِت کردن آن با رنگ کفش‌هایتان است. اگر کمربندی قهوه‌ای می‌پوشید، حتما از کفشی قهوه‌ای هم استفاده کنید یا اگر کفش مشکی می‌پوشید، حتما کمربند هم مشکی باشد.

کمربند

ساعت

آقایان نسبت به خانم‌ها حق انتخاب کمتری در اکسسوری ها دارند. در میان تمام اکسسوری های مردانه هم این ساعت‌ها هستند که نسبت به بقیه تأثیر گذار تر اند و به دلیل انتخاب‌های زیاد بازار هم کارها سخت‌تر می‌شود ولی مطمئن باشید که اگر بتوانید ساعت مناسبی تهیه کنید، استایلتان به کلی عوض می‌شود. پیشنهاد می‌شود که همیشه چند ساعت مختلف در کمدتان داشته باشید تا هنگام ست کردن لباس‌هایتان، به مشکل بر نخورید.

ساعت

دستبند

برای کسانی که عادت دارند ساعت را از طریق گوشیشان چک کنند و ساعت‌های مچی را مزاحم می‌دانند، دستبند بهترین گزینه برای مچ دستشان است. دستبندها در بازه زمانی کوتاهی، پیشرفت چشمگیری داشتند و حالا برای هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای، دستبندی وجود دارد و این امکان میسر شده که شما استایل خود را با یک دستبند شیک و خاص تکمیل کنید.

دستبند

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با رازهای خوش‌تیپی، “ست کردن کراوات و پیراهن مردانه” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…