۴ روش برای تا زدن آستین پیراهن مردانه

۰
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فرقی نمی‌کند اگر تابش نور آفتاب شما را اذیت کرده باشد یا محل کارتان گرم باشد؛ استفاده از تکنیک مناسب برای تا زدن آستین پیراهن مردانه مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کنید.
تا زدن آستین پیراهن مردانه

تا زدن آستین پیراهن مردانه به نظر کار راحتی است اما تا زدن نامناسب یا نامنظم آستین به ست شما آسیب می‌زند و حتی شیک‌ترین لباس‌های شما را هم بد حالت می‌کند. از طرف دیگر، تا کردن آستین با نظم و قاعده مناسب استایل خاص و منحصر به فردی به شما می‌دهد.

به عنوان مثال، پارچه‌های کتان نازک به راحتی چروک می‌شوند اما اگر در تا کردن آستین پیراهن‌تان حوصله به خرج دهید، این چین و چروک به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. یا مثلا برای افراد خوش استایلی که نگرانند با تا زدن آستین، ست‌شان عادی و کژوال جلوه کند، استفاده از این قواعد نشان دهنده منحصر به فرد بودن ست‌شان است. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن مردانه

تا زدن آستین پیراهن مردانه به روش ارتشی

با وجود قدیمی بودن این روش و حالت کلاسیکش، تا زدن آستین پیراهن مردانه به روش ارتشی یک تکنیک ساده برای رسیدن به یک ست شیک و مرتب است. این روش پیچیدگی خاصی ندارد اما نسبت به بقیه روش‌ها کمی منحصر به فرد جلوه می‌کند. اگر داخل آستین پیراهن شما طرح دار باشد یا پارچه آن رنگ متفاوتی داشته باشد، با این روش می توان آن را نشان داد.

تا زدن ارتشی

مراحل

  1. دکمه آستین را باز کنید و چین و چروک احتمالی را صاف کنید
  2. آستین را تا آرنج بالا بکشید. سر آستین باید به اندازه دو برابر خودش با آرنج فاصله داشته باشد
  3. از پایین تا زدن را شروع کنید و تا رسیدن به سر آستین به تا کردن ادامه دهید اما اجازه دهید قسمتی از سر آستین بیرون بماند
  4. برای باز کردن، قسمت بالایی سر آستین را بکشید

تا زدن آستین پیراهن مردانه تا ساعد

تا زدن تا ساعد

راحت‌ترین و کژوال‌ترین روش است که اکثرا برای اوقاتی مناسب است که می‌خواهید سریعا آستین‌ها را بالا بزنید و مشغول به کار خاصی شوید! این تکنیک میزان کمتری از دست شما را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل برای قرار گرفتن مقابل نور خورشید هم مناسب‌تر است. این روش به هیچ وجه برای مکان های رسمی مناسب نیست.

مراحل

  1. دکمه آستین را باز کنید و چین و چروک احتمالی را صاف کنید
  2. آستین را یکبار به اندازه سر آستین تا کنید
  3. آستین را یکبار دیگر هم به اندازه سر آستین تا کنید
  4. یکبار دستتان را دور تا دور آن بکشید تا آستین به اندازه لازم باز و شل شود.

تا زدن آستین پیراهن مردانه تا بالای آرنج

تا زدن تا بالای آرنج

تا زدن آستین پیراهن مردانه با این روش بیشتر در مواقعی مناسب است که نمی‌خواهید پیراهن یا سر آستین مزاحمتان باشد. بر خلاف تصور اکثر آقایان، این تکنیک اصلا برای مهمانی‌ها مناسب نیست. همچنین برای حضور در مکان‌های رسمی هم توصیه نمی‌شود.

مراحل

  1. آستین را به اندازه سر آستین تا کنید
  2. قدم اول را آنقدر تکرار کنید تا سر آستین کاملا مخفی شود
  3. دو بار دیگر هم آستین را تا کنید تا به بالای آرنج برسد

ساده‌ترین نوع از تا زدن آستین پیراهن مردانه

تا زدن آستین

ساده‌ترین تکنیک احتمالا همان روشی است که قبل از این متن هم به صورت روزانه از آن استفاده می‌کردید. این روش تا زدن پیراهن مردانه هم ساده است و هم با اکثر مدل‌های پیراهن هم خوانی دارد. این روش برای دستان پهن مناسب و از بقیه روش ها راحت‌تر است.

مراحل

  1. آستین را به اندازه سر آستین تا کنید
  2. دستتان را دور تا دور آستین بکشید تا صاف و آزاد شود
  3. تا زدن را ادامه دهید تا به پایین آرنج برسید و آستین با داخل آرنج تماس داشته باشد

بایدها و نبایدها

  • ماهیت تا زدن آستین مربوط به زمانی است که بخواهید کار خاصی را انجام بدهید یا مشغول کار فیزیکی باشید و به همین دلیل این تکنیک‌ها با پیراهن‌های جین زیباتر به نظر می‌رسند.
  • برای هر دو آستین فقط از یک روش استفاده کنید.
  • به غیر از سر آستین‌های فرانسوی، همیشه آستین‌ها را حداقل دو بار تا کنید.
  • در انتخاب روش تا زدن آستین پیراهن مردانه حتما مکانی که در آن حاضر می‌شوید را مد نظر قرار دهید و سعی کنید از تا کردن آستین در مکان‌های رسمی خودداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “۷ عادت افراد خوش پوش” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…