دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

متقاضیان واحدهای مسکونی نوساز بخوانند!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عمده افزایش قیمتی که هم‌اکنون در بازار معاملات مسکن شهر تهران مشاهده می‌شود از ناحیه فروش واحدهای مسکونی نوساز است.
فروش واحدهای مسکونی نوساز
آگهی‌های مربوط به فروش واحد های مسکونی نوساز نشان می‌دهد که طی هفته‌های اخیر، این آپارتمان‌ها با قیمت جدید به متقاضیان معرفی شده‌اند. دلیل این افزایش قیمت، به بالا رفتن هزینه ساخت مسکن از ناحیه تامین زمین، مصالح و دستمزد عوامل ساخت‌وساز برمی‌گردد.

به گزارش مجله دلتا براساس آخرین وضعیت بازار معاملات با استناد به آگهی‌های عرضه‌شده به بازار فروش مسکن و همچنین بر مبنای اظهارات واسطه‌های ملکی، هم‌اکنون عمده افزایش قیمت مسکن مربوط به به‌روزرسانی قیمت آگهی‌های فروش واحد های مسکونی نوساز است و  آپارتمان‌های چند سال ساخت و قدیمی‌ساز کمتر در این افزایش قیمتی نقش دارند.

هر چند تغییرات قیمتی واحدهای مسکونی نوساز با فاصله زمانی نسبتا کوتاه به بازار معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی چند سال ساخت و قدیمی‌ساز نیز سرایت می‌کند و همواره نوعی نسبت معمول و متعارف بین قیمت این دو گروه از واحدهای مسکونی (نوساز و چندساله) وجود دارد. با این حال، بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده افزایش قیمتی که هم‌اکنون در بازار معاملات مسکن شهر تهران در مناطق مختلف اعم از مناطق لوکس و شمالی و مناطق معمولی و مصرفی مشاهده می‌شود از ناحیه عرضه نوسازها با نرخ‌های جدید است و کماکان در بازار معاملات واحدهای مسکونی چندساله و قدیمی‌ساز می‌توان آپارتمان‌هایی با سطوح قیمتی متعارف و منطقی و نزدیک‌تر به میانگین قیمت منطقه یافت.

با این حال، واسطه‌های معاملات مسکن شهر تهران به متقاضیان مصرفی توصیه می‌کنند چنانچه توانایی مالی آنها برای خرید واحدهای مسکونی نوساز با سطح جدید قیمتی کفایت نمی‌کند، برای کوتاه کردن زمان جست‌وجو در بازار،انتخاب خود را به جست‌وجوی آپارتمان‌های چند ساله محدود کنند تا بتوانند زودتر به نتیجه برسند  و خرید خود را در بازار با نرخ‌های متعارف‌تر انجام دهند؛ چراکه در آینده نزدیک احتمال به‌روز شدن قیمت واحدهای مسکونی چند سال ساخت نیز وجود دارد.

در جدول زیر جدیدترین قیمت فروش واحدهای مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

فروش واحدهای مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “این چهار منطقه قلب تپنده بازار مسکن تهران هستند!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۴ ق٫ظ

    افزایش قیمت باعث رکود ملک گردیده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds