۴ نکته برای جذابیت بیشتر در مهمانی

۴
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رعایت برخی نکات ظریف در استایلتان باعث می‌شود که در مهمانی‌ها زیباتر به نظر برسید. هر مهمانی و مراسم دورهمی فرصتی برای ارائه هرچه بیشتر سلیقه و شخصیت پوششی شماست.
جذاب‌تر شدن

انتخاب لباس و استایل مناسب سبب می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و همچنین باعث جذاب‌تر شدن شما می‌شود. وقتی می‌توان تنها با چند روش ساده، زیباتر شد، چرا از آن چشم‌پوشی کنیم؟ با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

مهمانی

۱. در انتخاب اکسسوری دقت کنید

اکسسوری‌ها تکمیل کننده استایل شما هستند، پس نباید در زیبایی و جذابیت جوری باشند که خود لباس دیده نشود. برای انتخاب اکسسوری مناسب دقت کنید که حداکثر ۳ تا ۴ عدد استفاده شود و رنگ این لوازم با لباس‌های شما هماهنگی داشته باشد. مثلا برای خرید گردنبند زنانه دقت کنید که اگر یقه لباستان بسته است بهتر است از گردنبند ظریف و بلند استفاده شود که معمولا طراحی‌های خاصی دارند. اگر در مهمانی دوستانه شرکت می‌کنید و لباس اسپرت پوشیده‌اید، می‌توانید از مدل‌های اسپرت و یا چرمی و چوبی در خرید گردنبند زنانه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید این مدل‌ها فقط مناسب دورهمی‌های دوستانه و خودمانی هستند و برای مجالس رسمی کاربردی ندارند.

با لباس شب، از ساعت استفاده نکنید مگر اینکه ساعت شما فرم دستبندی داشته باشد و در نگاه اول مشخص نشود که ساعت است. همچنین اگر یک لباس شب میدی یا اسپرت انتخاب کرده‌اید می‌توانید با انتخاب یک مدل پابند طلا که ظریف است، جلوه بیشتری به استایل خود بدهید.

زیبایی

۲. به پوستتان رسیدگی کنید

پوست سالم و زیبا باعث می‌شود تا شما احساس زیبایی و جذابیت بیشتر داشته باشید. استفاده از مواد پاک کنننده مناسب پوست و تمیز کردن آن در انتهای هر روز باعث می‌شود در مدت کوتاهی درخشندگی و زیبایی پوستتان بیشتر شود و اعتماد به نفس چند برابر  پیدا کنید.

تا جایی که می‌توانید پوستتان را از اشعه مضر آفتاب دور نگه دارید. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب باعث می‌شود از چین و چروک در امان بمانید. تا حد امکان از گرفتن حمام آفتاب و ماندن طولانی مدت در برابر نور آفتاب پرهیز کنید.

حتما تا به حال توصیه‌های زیادی که در مورد نوشیدن آب می شود را شنیده‌اید، نوشیدن ۶ تا ۸ لیوان آب در روز می‌تواند در مدت یک ماه تاثیر قابل توجهی بر پوستتان بگذارد طوری که سال ها جوانتر از سن واقعی‌تان به نظر برسید.

۳. دندان‌های شما مهم هستند

یک لبخند زیبا بیش از هر چیزی توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. دندان‌های مرتب و تمیز روی اعتماد به نفس شما هم تاثیر می‌گذارد. مراجعه هر شش ماه به دندان پزشک و استفاده همیشگی از نخ دندان و مسواک از بروز مشکلات جدی دندان پیشگیری می‌کند.

جذابیت

۴. احساسات منفی را کنار بگذارید

حتما بارها این جمله را شنیده‌اید که انرژی فلان شخص مثبت است و فلان فرد احساس آرامش به من می‌دهد. گوینده این جملات از احساساتی که در برخورد با فرد مقابلش دریافت کرده سخن می‌گوید. اگر در طولانی مدت احساسات منفی در خود احساس می‌کنید حتما به مشاور مراجعه کنید و در صدد درمان برآیید. چون مهار نکردن احساسات منفی در تعامل شما با دیگران تاثیر می‎گذارد و باعث می‌شود دیگران تمایلی به ارتباط با شما نداشته باشند و برایشان فرد جذابی نباشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “۷ عادت افراد خوش پوش” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. زندگی تلخ

    ۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ب٫ظ

    عالی بودش

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ق٫ظ

      از اینکه با همراهید از شما سپاس گزاریم.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۷:۴۵ ق٫ظ

  3. بزرگی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ب٫ظ

    قابل توجه بانوان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…