۶ مدل کفش مردانه که تمام آقایان باید داشته باشند

۳
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب 6 مدل کفش مردانه معرفی می‌کنیم که به توصیه‌ی «جان وایلدسمیس» (John Wildsmith)، سازنده و طراح معروف کفش آقایان، هر مردی باید در کمد لباس‌هایش داشته باشد.
کفش مردانه

کفش مردانه بخش جدایی‌ناپذیر یک استایل شیک و بی‌نقص است. کفش در اولین نگاه توجه را می‌رباید و هیچ کس نمی‌تواند تاثیر آن‌ را چه در یک استایل روزمره و چه در استایل رسمی انکار کند.

در اختیار داشتن این ۶ مدل کفش‌های مردانه، کمک می‌کند هر استایلی را برای هر موقعیتی به‌ راحتی کامل کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که این مدل‌ها همیشه روی مد و کاربردی هستند. پس اولین توصیه مهم این است که برای خرید آن‌ها سراغ بهترین و با کیفیت‌ترین برندها بروید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

پوشش مناسب

۱. کفش مردانه مدل لوفر (Loafer)

کفش‌های لوفر در عین راحتی و سادگی یکی از فشن آیکون‌های استایل خیابانی لندن و پاریس هستند. اگر به دنبال یک گزینه‌ شیک و راحت برای استایل روزمره و نیمه ‌روزمره‌ تابستانی می‌گردید، مدل کفش مردانه لوفر یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

لوفرها خودشان مدل‌های متنوعی دارند؛ از انواعی که می‌توانید بدون جوراب بپوشید تا مدل‌های شیک و کلاسیک. در انتخاب رنگ هم دست شما باز است؛ از مشکی تا قهوه‌ای یا حتی زرشکی. از نظر جنس هم باید سراغ چرم یا جیر بروید.

کفش مناسب

۲. چکمه‌ چلسی (Chelsea Boot)

این مدل بوت‌ها به داشتن ظاهر ساده معروفند؛ بوت‌های کاملا مینیمال با بند چرمی در دو طرف. چکمه‌ چلسی معمولا به استایل‌های روزمره و خیابانی درخشش فوق‌العاده می‌دهند. به دلیل ساق کمی جذب در این مدل بوت مردانه، بهتر است آن را با شلوار جین جذب یا برای یک استایل رسمی‌تر با شلوار پارچه‌ای مردانه با فیت جذب ست کنید. چکمه‌های چلسی بی‌نهایت راحت هستند و به سادگی به یک بخش جدایی ناپذیر از استایل شما تبدیل می‌شوند.

این مدل نیم‌بوت مردانه را هم در بهار و هم در پاییز می‌توانید در استایلتان به کار ببرید.

مدل کفش

۳. کفش مردانه مدل هشترک (Brogue)

این مدل کفش را می‌توانید با الگوهای سوراخ سوراخ روی سطح آن بشناسید. این سوراخ‌ها ابتدا روی کفش‌‌های رسمی مردانه قرار گرفتند تا به نفس کشیدن پا کمک کنند، اما بعد از آن به یکی از بخش‌های ثابت در این مدل کفش مردانه بدل شدند.

کفش‌های هشترک می‌توانند رسمی، نیمه‌رسمی یا روزمره باشند. این موضوع بستگی به تعداد سوراخ‌های روی کفش دارد؛ هر قدر سوراخ‌های روی کفش بیشتر باشد، مدل کفش به استایل روزمره نزدیک‌تر می‌شود.

این مدل کفش مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل تابستانی است.

مدل کفش مردانه

۴. کتانی ورزشی (Trainer)

داشتن یک جفت کفش ورزشی مردانه برای همه‌ی آقایان لازم است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهایی که می‌خواهید پیاده‌روی کنید یا حتی چند ساعتی در پارک قدم بزنید، یک کفش مناسب برای پیاده‌روی انتخاب کنید.

کتانی‌های مردانه نه تنها برای پیاده‌روی بلکه برای بیشتر استایل‌های روزمره هم مناسبند. در مورد رنگ کفش کتانی بهتر است سراغ رنگ‌های کلاسیک، شیک و ساده بروید. مثلا کتانی ورزشی مشکی، سرمه‌ای یا طوسی می‌توانند در استایل‌های متنوع قرار بگیرند و انتخاب مناسبی باشند.

کفش ورزشی

۵. کفش راحتی مردانه (Espadrille)

این مدل کفش در طول تاریخ در استایل مردانه به کار ‌رفته‌اند. کفش‌های تخت و بدون بند روزمره که همه چیز را برای شما آسان می‌کند.

این کفش‌ها به شکلی باور نکردنی راحت و در عین حال خنک هستند و طبیعتا یک انتخاب عالی برای تیپ تابستانی مردانه به شمار می‌روند. این مدل کفش را برای آخر هفته‌های آفتابی و به عنوان کفش راحتی در سفر انتخاب کنید.

کفش راحتی

۶. چکمه‌ بندی چوکا (Chukka)

این نیم‌بوت‌ها به نیم‌بوت‌های بندی کلاسیک مردانه معروف‌اند. چکمه‌ بندی چوکا می‌تواند یک استایل زمستانی معمولی مردانه را به یک تیپ مردانه‌ شیک و خیره‌ کننده تبدیل کند. این مدل کفش مردانه معمولا مناسب هوای سرد بارانی و برفی است و البته به دلیل ساختار کلاسیک و شیکی که دارد به ‌راحتی با کت و شلوار یا پالتوی بلند ست می‌شود.

بهتر است در انتخاب این مدل نیم‌بوت مردانه سراغ جنس جیر و ترجیحا رنگ‌های روشن مانند کرم و شتری بروید.

چکمه‌ مردانه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با رازهای خوش‌تیپی، “راهنمای انتخاب و خرید ساس بند مردانه” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…