خانم‌های چاق در باشگاه چه بپوشند؟

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌های تپلی دوست ندارند در لباس‌های تنگ به ویژه در حین فعالیت‌های پر جنب و جوش ورزشی دیده شوند و به همین دلیل هم شاید هیچ وقت نتوانند به اندام ایده آل خود دست یابند؛ اما حالا وقت ورزش کردن در لباس مناسب رسیده است!
خانم‌های تپلی

هنگامی که خانم‌های تپلی وارد باشگاه می‌شوند، در حالیکه آینه‌ها از هر طرف آن‌ها را محاصره کرده‌اند، دورشان پر است از دختران لاغر و خوش هیکل. شاید حس کنند که مسیر را اشتباه آمده‌اند، اما مسیر درست است و باید همان جا بمانند. آن‌ها می‌توانند با انتخاب لباس درست اعتماد به نفسشان را بالا ببرند. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

پوشش مناسب

لباس‌های ورزشی مناسب برای خانم‌های چاق

اینکه خانم‌های چاق نگران ظاهر خود در لباس های ورزشی باشند کاملا قابل درک است، اما اینکه به این دلیل، اعتماد به نفسشان را از دست بدهند و بی‌خیال ورزش کردن شوند، منطقی نیست. برای همین ما به شما می‌گوییم چطور با اعتماد به نفس بالا به باشگاه بروید و ورزش کنید.

نیم تنه ورزشی

اگر اضافه وزن دارید احتمالا سایز سینه‌ شما هم بزرگ است و شما با این قضیه در حین ورزش کردن دچار مشکل هستید. بنابراین شما به یک سوتین یا نیم تنه ورزشی با کیفیت و فیت مناسب نیاز دارید.

نیم تنه یا سوتین ورزشی می‌تواند عرق شما را هم جذب کرده، بدنتان را خنک نگه دارد و باعث شود شما حین ورزش احساس راحتی کنید.

شلوار یوگا

اگرچه به نظر شما این شلوارهای تنگ برای اندام خانم های چاق مناسب نیستند، اما یک شلوار یوگا می‌تواند هم راحت و هم زیبا باشد.

شلوار یوگا (Yoga Pants) معمولا طرح ساده و یک رنگ دارد و پارچه‌ آن به گونه‌ای طراحی می‌شود که روی هیچ یک از بخش‌های پا بیش از اندازه فشار وارد نکند، بنابراین می‌تواند برای خانم‌های چاق انتخاب خوبی باشد.

می‌توانید یکی از مدل‌های شلوار تا زیر زانو یا تا مچ را انتخاب کنید. آن را با یک نیم تنه ورزشی یا تی‌شرت ورزشی خوش فرم ست کنید.

لباس ورزشی

شلوار جذب ورزشی

قرار نیست چون چاق هستید شلوارهای گشاد و شل بپوشید، اتفاقا شما باید فرم بدن خود را کامل ببینید تا بتوانید حرکات را درست انجام دهید. شلوار جذب  می‌تواند به انجام صحیح حرکات ورزشی کمک کند.

اما اگر فکر می‌کنید برای پوشیدن آن‌ها اعتماد به نفس کافی  ندارید، سراغ رنگ‌های تیره و بدون طرح بروید.

شلوارک ورزشی

شلوارک ورزشی به شما اجازه می‌دهد که حرکات مختلف ورزشی را برای فرم‌دهی و لاغر کردن پا به راحتی انجام دهید. از آن جا که ممکن است به دلیل اضافه وزن بیش از دیگران عرق کنید، با پوشیدن شلوارک ورزشی این اطمینان را خواهید داشت که عرق به راحتی روی تن شما بخار می‌شود و داخل شلوار گیر نمی‌افتد.

اگر نمی‌خواهید پاهایتان در باشگاه دیده شود، می‌توانید یک شلوارک تا زانو را انتخاب کنید. بهتر است رنگ طوسی را انتخاب نکنید، این رنگ در نقاطی که عرق می‌کنید، تغییر کرده و ممکن است با آن احساس خوبی نداشته باشید.

تی شرت ورزشی آستین کوتاه

برای خانم های چاق پوشاندن دست ها یک معضل در انتخاب هر لباسی است. اگر نمی‌خواهید تاپ بپوشید و ترجیح می‌دهید بازوهایتان پوشیده باشد یک تی شرت ورزشی با آستین کوتاه و بالای آرنج را انتخاب کنید.

این مدل تی شرت ورزشی در عین حال که دست‌ها و بازوهای شما را می‌پوشاند، برای ورزش کردن دست و پا گیر نیست.

لباس باشگاه

چند توصیه‌ ورزشی برای خانم های چاق

اولین نکته‌ای که خانم های چاق پیش از رفتن به باشگاه باید بدانند این است که هر لباسی دیگران می‌پوشند، آن‌ها هم فارغ از سایز و وزن می‌توانند داشته باشند. انتخاب لباس به میزان راحتی آن بستگی دارد.

اما نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که به خصوص برای آن‌ها، جنس پارچه‌ی لباس ورزشی باید سبک بوده و از الیاف دارای قابلیت تنفس تشکیل شده باشد.

درواقع اگر اضافه وزن داشته باشید، به محض انجام دادن  ورزش بدن شما شروع می‌کند به داغ شدن و عرق کردن، لباس ورزشی شما باید از الیافی تشکیل شده باشد که عرق را جذب کند. بنابراین هرچه انتخاب می‌کنید یا باید نخی باشد یا از پلی استر تشکیل شود.

البته فراموش نکنید لباس‌های ورزشی حرفه‌ای معمولا نخی نیستند و از الیاف مصنوعی ویژه‌ای تشکیل شده‌اند که روی آن‌ها تکنولوژی‌های خاصی برای جذب رطوبت و خنک نگه داشتن بدن به کار رفته است.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…