پاف خانه را با سلیقه خود بسازید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا به نشستن بر روی زمین عادت دارید؟ آیا هنگامی که یک مهمانی در منزل خود برگزار می‌کنید، فضای کافی برای نشستن ندارید؟
چگونه در هفت مرحله یک پوف بسازیم

خب واقعیت این است که نشستن بر روی زمین بر روی کف‌پوش های سنگی و سرامیکی کمی ناخوشایند و خسته‌کننده است. اگر به دنبال یک راه‌حل ساده و کم‌خرج برای حل این مشکل هستید، چه چیزی بهتر از ساختن پوف می‌تواند به شما کمک کند؟ مجله دلتا در این مطلب به شما آموزش پاف با سلیقه خود شما را می‌دهد.

poof

لوازم مورد نیاز:

حدود ۲ متر پارچه، یک قیچی پارچه بر، ۵۰ سانتیمتر زیپ، ۳ متر نوار اریب، کاغذ الگو، اتو و مقداری گلوله‌های PVC، پلی استایرن و پلی‌پروپیلن برای پر کردن داخل پوف.

چگونه-یک-پوف-بسازیم

گام اول در ساخت پوف

گام اول:

یک دایره ۴۵ سانتیمتری از کاغذ الگو برش دهید و با استفاده از سوزن یا سنجاق به پارچه متصل کنید و آن را ببرید. این تکه ی بالایی پوف شما خواهد بود.

پوف-بسازیم

گام دوم:

یک قطعه پارچه به ابعاد ۴۵ در ۴۸ سانتیمتر را برش دهید. سپس ضلع ۴۸ سانتیمتری را نیز به دو قسمت مساوی ۲۴ سانتیمتری تقسیم کنید.

چگونه-در-هفت-مرحله-یک-پوف-بسازیم

گام سوم:

لبه‌های ۴۵ سانتیمتری پارچه را در کنار یکدیگر قرار دهید و زیپ ۵۰ سانتیمتری را با استفاده از سوزن به قسمت زیرین این دو لبه متصل کنید. سپس زیپ را به‌وسیله چرخ خیاطی به لبه پارچه‌ها بدوزید.

poof-delta

گام چهارم:

الگوی دایره‌ای که در بخش اول تهیه کرده‌اید را این بار بر روی پارچه زیپ‌دار مرحله قبل قرار داده و آن را برش دهید. به هیچ عنوان لازم نیست نگران زیپ باشید، تنها مطمئن شوید که قسمت متحرک آن در زیر کاغذ الگو قرار گرفته باشد. این قطعه قسمت پایینی پوف شما خواهد بود.

poof-delta-livingroom

گام پنجم:
حال که قسمت بالا و پایین پوف را برش دادید، نوبت به دوختن نوار اریب بر روی محیط آنها رسیده است. با توجه به اینکه قطعات دایره‌ای ۴۵ سانتیمتر قطر دارند، پس برای هر تکه حدود ۱.۵ متر نوار اریب در نظر بگیرید.

نوار اریب ها را با استفاده از سوزن به روی پارچه (قسمت طرح دار و بیرونی) متصل کنید به گونه‌ای که مطابق شکل کاملاً لبه پارچه را پوشش دهد. سپس با استفاده از چرخ خیاطی نوار اریب ها را به پارچه‌های دایره‌ای بدوزید.

poof-delta-delta

گام ششم:

اکنون نوبت به قسمت استوانه‌ای پوف رسیده است. یک تکه پارچه به ابعاد ۴۰ در ۱۴۲ سانتیمتر برش دهید. واضح است که ضلع ۴۰ سانتیمتری ارتفاع پوف خواهد بود که بسته به سلیقه شما می‌تواند تغییر کند، اما ضلع ۱۴۲ سانتیمتری دقیقاً به‌اندازه محیط دایره‌های ۴۵ سانتیمتری است.

دو ضلع ۱۴۲ سانتیمتری این پارچه را مطابق شکل، از قسمت زیرین به دایره‌های ۴۵ سانتیمتری متصل کنید و سپس با استفاده از چرخ خیاطی آنها را به هم بدوزید.

poof-delta-delta

ساختار نهایی پوف

گام هفتم:

ساختار اصلی پوف شما آماده شده است، تنها کافیست داخل پوف را با موادی نظیر گلوله‌های PVC، پلی استایرن، پلی‌پروپیلن، پشم شیشه و یا حتی پارچه پر کنید به‌قدری که حالتی ایستاده و محکم به خود بگیرد. طبیعی است که مواد پلیمری ماندگاری بیشتری دارند و ساختار آنها دیرتر تغییر می‌کند.

پاف

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع و کاربرد پاف  کاربرد پاف در دکوراسیون را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. پلاستیک مخصوص وکیوم

    ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ق٫ظ

    مقاله خیلی خوبی بود مخصوصا عکس هاش. خسته نباشید

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۳۹۹ در ۲:۲۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…