ست کفش با مانتو بلند در ۴ موقعیت مختلف

۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست کفش با مانتو بلند در استایل‌ها و فصل‌های مختلف از مهم‌ترین نکاتی است که ترفند‌های مختص خودش را دارد و توجه به آن‌ها به ارتقای استایل شما کمک شایانی خواهد کرد.
ست کفش با مانتو بلند

یکی از دغدغه‌های اصلی و بزرگ خانم‌ها در طول تاریخ، انتخاب کفش بوده و هست! ست کفش با مانتو بلند هم به تازگی به این دردسر اضافه شده! روی کار آمدن مانتو‌های بلند و ماکسی و ترند شدنشان باعث شده استفاده از آن‌ها روز به روز افزایش یابد و به پایه‌ی اصلی کمد لباس دختر خانم‌ها تبدیل شود. از طرف دیگر کفش یکی از مهم‌ترین و می‌توان گفت شاید اصلی‌ترین آیتم در استایل هر خانمی است. پس بیراه نیست که شما را با نحوه‌ی درست ست کردن کفش‌ با مانتو‌های بلندتان یاری کنیم. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن

۱. کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل مجلسی

مناسب‌ترین و راحت‌ترین انتخاب برای مانتوی بلند در استایل مجلسی یا رسمی‌، کفش پاشنه بلند است. این انتخاب هم قدرت و ظرافت زنانگی شما را چند برابر نشان می‌دهد و هم اندام و به خصوص پاهایتان را کشید‌ه‌تر و در کل استایل اندامتان را شکیل‌تر می‌کند و این همان چیزی است که برای ظهور پر قدرتتان در مهمانی نیاز دارید.

علاوه بر آن می‌توان گفت هیچ مدل کفشی به اندازه‌ی کفش پاشنه بلند مناسب یک استایل رسمی و مجلسی شیک نیست. مرحله بعدی انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب برای مانتو‌ی بلندتان، انتخاب رنگ آن است. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک استایل خاص و زیبا هستید سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که کنتراست رنگی بالایی نسبت به مانتویتان داشت باشد و یا از رنگ‌های مکمل مثل زرد و آبی استفاده کنید.

۲. کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل بهاره و تابستانه

یکی از انتخاب‌های مناسب برای کفش مناسب مانتوی بلند، صندل‌های تابستانی مخصوصا صندل‌های لژدار است. در فصل تابستان یا بهار این صندل‌ها محبوب خانم‌های شیک‌پوش می‌شوند و همیشه هم ترند هستند. پس یک انتخاب ایده‌آل و مناسب فصل به حساب می‌آیند. اخیرا دنیای مد و پوشاک و کالکشن‌های مانتو‌ی تابستانه و بهاره پر از مانتو‌های بلند است؛ از اسپرت گرفته تا مانتو‌های رسمی.

مانتو‌های تابستانی و بهاری سال ۹۸ از یک طرح کلی دوخته و تولید شده بودند که انتظار می‌رود در سال های بعدی هم شاهد آن‌ها باشیم. طرح‌های جلوباز، خفاشی و یا حتی جلو بسته تماما با قد بلند و ماکسی بودند و کفش مناسب مانتوی بلند در این فصول، صندل‌های لژدار تابستانی و یا صندل‌های بند‌دار پاشنه تخت هستند. شما می‌توانید در این فصل، صندل‌های پاشنه‌دار یا تختتان را با سایر اکسسوری‌هایتان مثل کیف یا شال ست کنید و با یک مانتوی بلند استایل خود را تکمیل کنید.

۳. کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل پاییزه و زمستانه

در فصل سرما، کفش مناسب مانتوی بلند و یا پالتو‌های بلند چیزی به جز بوت‌های ساق‌دار یا نیم‌بوت‌های پاشنه‌دار نمی‌تواند باشد. بوت‌های پاشنه بلند باعث می‌شوند شما کشیده‌تر و رسمی‌تر به نظر برسید و مناسب استایل‌های زمستانی رسمی یا مجلسی هستند. می‌توانید آن‌ها را با مانتو‌ی بلند یا پالتو‌های ماکسی ست کنید. اگر به فکر استایل اسپرت و روز‌مره‌تان در فصل پاییز یا زمستان هستید و بوت‌های پاشنه بلند برایتان راحت به‌نظر نمی‌رسند، نیم‌بوت یا بوت‌های ساقدار با پاشنه‌ی تخت و یا لژ‌های صاف گزینه‌ی خوبی به‌نظر می‌رسند. توجه کنید که چون مانتو و پالتو‌ی شما بلند است پس توجه چندانی روی شلوار شما نمی‌شود پس در انتخاب شلوار دستتان بازتر است و فقط باید به این نکته توجه کنید که شلوارتان اسکینی یا لوله تفنگی باشد تا بتوانید آن را زیر بوت بپوشید.

لباس مناسب

۴. کفش مناسب مانتوی بلند برای دانشجویان و افراد شاغل

ست کفش با مانتوی بلند مخصوصاً برای دانشجویان و افرادی که سر کار می‌روند نیز مهم است. برای داشتن استایل شیک و زیبای محیط کار یا استایل دانشجویی مناسب به شما پیشنهاد می‌شود کتانی‌های اسپرت استفاده کنید. طرح و مدل‌های جدید کتانی‌های اسپرت دخترانه به گونه‌ای است که علاوه بر راحتی پای شما در فعالیت‌های روزمره، بهترین گزینه برای ست کفش مناسب با مانتوی بلند نیز به شمار می‌روند.

 

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۱:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…