محله گردی

خرید آپارتمان در ستارخان ؛ تصمیمی که خوش سلیقه‎ها می‎گیرند

۱
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیابان ستارخان محله خوبی برای خرید و فروش خانه است.
اوراق وام بانک مسکن

خرید آپارتمان در ستارخان می‎تواند یکی از تصمیم‎های درست و عاقلانه در زندگی هر فرد باشد. این خیابان قبلاً به نام «تاج» شهرت داشت و یکی از خیابان‎های مهم منطقه ۲ تهران است.

به گزارش مجله دلتا، این خیابان از میدان دوم صادقیه آغاز و با گذشتن از میدان اول صادقیه و رد شدن از پل‎های ستارخان و «یادگار امام»، به سه راه تهران ویلا می‎رسد و با خیابان باقرخان و میدان توحید هم‎جوار است.

محله ستارخان تهران دارای تراکم جمعیتی بالایی است و با وجود قرار گرفتن خانه‎های ویلایی در کنار آپارتمان‎های نوساز، بازه‎ی قیمت آپارتمان در ستارخان و قیمت ملک کلنگی در این منطقه بسیار وسیع و گسترده است.

مراکز تفریحی، تجاری و پارک‎ها

یکی دیگر از ویژگی‎هایی که این خیابان را از سایر محلات متمایز می‎کند، داشتن امکانات تجاری، رفاهی و فضاهای سبز است. این منطقه دارای خانه فرهنگ، خانه کودک، پارک‎ها و مجتمع‎های تجاری بزرگی مانند بازار سنتی «ستارخان» است که با ۳۰۰ واحد تجاری، اجناس متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده و با محیط زیبایی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. تمام این امکانات موجب شده که این محله فضایی بسیار پویا، زنده و فعال داشته باشد.

اما برای خرید آپارتمان در ستارخان چه کار باید کرد؟

اولین کار برای خرید خانه در این خیابان، کسب اطلاعات مورد نیاز درباره‎ی نوع محله، خیابان‎های مجاور، ویژگی‎ها، امکانات محلی، دسترسی‎ها و… است.

برای اولین قدم در جهت شناختی درست و دقیق، باید از محله‎های اطراف منطقه‎ی مورد نظرتان اطلاع کسب کنید. این خیابان دارای محله‎های مهمی مانند برق آلستوم، شادمهر، شادمان و دریان نو است.

تقریباً در تمام این محله‎ها هر نوع آپارتمان، از لحاظ سال ساخت و قیمت مناسب، برای خرید پیدا می‎شود و تنها کافی است که با یک گشت‎زنی مختصر در منطقه به این اطلاعات دست پیدا کرد.

اما یک راه آسان‎تر نیز برای به دست آوردن اطلاعات درست و دقیق در کمترین زمان وجود دارد و آن مراجعه به سایت دلتا ، اولین وب سایت ملکی ایران است.

برای دیدن املاک موجود در این محله  اینجا را کلیک کنید.

یک نظر

  1. پویان

    ۱۳ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۱۴ ب٫ظ

    یکی از بهترین مناطق تهران از جهت تعداد معاملات انجام گرفته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…