برج العرب دبی

۱
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برج العرب دبی یکی از بلندترین ساختمان های مرتفع دنیا با 321 متر است، این برج کاربری های مختلف چون: هتل، رستوران معلق، مراکز خرید، پارک آبی و ... دارد.
38808 1491217055file 5158 برج العرب دبی

برج العرب دبی یکی از معروف ترین و نمادین ترین ساختمان های مرتفع این شهر است که با نام برج العرب جمیرا نیز شناخته می شود. این برج کاربری های مختلف دارد؛ از جمله رستوران و هتلی لوکس. هتل برج العرب به انتخاب ‌دیلی‌تلگراف، بهترین هتل دنیا در سال ۲۰۱۸ است. با اقامت در هتل برج العرب، می توانید به رایگان از پارک آبی وایلد وادی استفاده کنید. در ادامه همراه مجله دلتا باشید تا با این برج شاخص در دبی آشنا شوید.

برج العرب دبی

برج العرب جمیرا

برج العرب، هتلی لوکس و ۵ ستاره است که با ارتفاع  ۳۲۱ متری خود از سطح دریا، عنوان پنجمین هتل بلند دنیا را از آن خود کرده  و در نزدیکی ساحل معروف جمیرا قرار گرفته است. این برج در جزیره مصنوعی و کوچکی ساخته شده که فاصله ای ۲۸۰ متری از ساحل جمیرا دارد. این جزیره کوچک به صورت اختصاصی و برای ساخت برج العرب احداث شده و به این ترتیب راه دسترسی به این برج نیز انحصاری است.

جهانگردی

مسیر و هزینه برج العرب

حتی اگر نمی خواهید در برج العرب اقامت کنید و صرفا به دنبال یک گشت و گذار کوتاه در اطراف این برج، سلفی گرفتن با آن و یا صرف غذا و یک نوشیدنی درون آن هستید، می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. مترو، اتوبوس و تاکسی شما را به سادگی به برج العرب می رساند. با قایق های عمومی یا تفریحی هم می توان از ساختمانش دیدن کرد.

امکانات

خدمتکار شخصی، سوئیت مخصوص معلولان، اجاره ماشین رویایی | Dream Car Rental، تفریح در وایلد وادی، خدمات وی آی پی VIP Services، برگزاری مراسم مختلف و مراسم عروسی ، گشت و گذار در دبی، امکان رزرو تورهای قایق سواری و ماساژ و … از جمله امکانات برج العرب محسوب می شوند.

هتل

تراس برج العرب | Terrace Burj Al Arab

تراس برج العرب که درست مشرف به خلیج فارس ساخته شده، امکانات بی نظیری دارد: دو استخر آب شیرین و آب شور، کلبه با تهویه داخلی و مبلمان داخلی راحت در تراس، بوتیک و غیره.

برج العرب دبی

 

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مکان های تفریحی دبی، دبی و ۸ مقصد ساحلی بی‌نظیر را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…