دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان در مناطق تهران

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عرضه‌کنندگان آپارتمان‌های مسکونی در بازار معاملات با ملاک قرار دادن روند سایر بازارها، قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند. 
قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران
روند افزایش قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد که بخش مهمی از متقاضیان مصرفی بازار مسکن همچون ماه‌های گذشته به دلیل بیشتر شدن شکاف بین قیمت‌ها و قدرت خرید خود، از بازار عقب‌نشینی کردند.

به گزارش مجله دلتا مشاوران املاک مناطق ۴ و ۵ با اشاره به روند بازار طی هفته‌های اخیر می‌گویند بخش عمده خریداران فعلی در بازار معاملات ملکی پایتخت، گروهی از متقاضیان هستند که با تغییر وضعیت بودجه‌ای خود، قصد دارند آپارتمان خود را تبدیل به احسن کنند.

با این حال گروهی از متقاضیان که بخشی از بودجه خود را طی چندماه اخیر به سایر بازارها منتقل کرده بودند با کسب سود از روند افزایش قیمت در این بازارها، اکنون بودجه خود را افزایش داده و به بازار وارد شده‌اند.

به گفته آنها بخش مهمی از خریداران فعلی در بازار مسکن، متقاضیانی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن ملک خود هستند. به این معناکه با فروش آپارتمان فعلی خود و خرید یک آپارتمان دیگر بنا دارند یا «منطقه سکونتی» یا اینکه «متراژ واحد مسکونی» خود را تغییر دهند. به این ترتیب با افزایش بودجه مجددا به بازار وارد شده و خرید خود را انجام می‌دهند.

این مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند این خریداران اگرچه بودجه خود را ارتقا داده‌اند اما در مقابل با هر قیمت پیشنهادی نامتعارف از سوی فروشنده نیز حاضر به خرید نمی‌شوند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

مظنه خرید آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت مسکن باز هم رکورد زد!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۳۸ ب٫ظ

    قیمتها واقعی نیست وعملا خرید وفروش با این قیمتهای درج شده انجام نمی شود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds