انتخاب لباس مردانه مناسب خواستگاری

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس مناسب خواستگاری مردانه یک انتخاب چالشی برای مردانی است که شب خواستگاری باید با عروس و خانواده‌اش آشنا شوند و جلوه‌ خوبی از خود به نمایش گذارند.
لباس مناسب خواستگاری مردانه

همان اندازه که انتخاب لباس مناسب خواستگاری دخترانه اهمیت دارد، آقایان نیز باید بدانند که انتخاب لباس مناسب خواستگاری مردانه یکی از مهمترین تصمیم‌هایی است که در زندگی باید بگیرند. یک جنتلمن در این مراسم‌ باید استایلی رسمی و موقر داشته باشد تا شخصیت و سلیقه‌اش را بتواند نشان دهد. هرچقدر هم که باطن شما زیبا باشد و اعتماد به نفس قوی‌ داشته باشید باز هم یک لباس مردانه خوب و شیک می‌تواند شما را در رسیدن به هدف که همان انتخاب همسر آینده‌تان است کمک کند. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

داماد

کت و شلوار مناسب

یک انتخاب مناسب و مطمئن برای لباس مردانه در مراسم خواستگاری، بدون شک یک دست کت و شلوار کلاسیک خواهد بود. مدل کت و شلوار کلاسیک طراحی و دوخت ساده‌تری نسبت به سایر مدل‌های کت و شلوار مردانه دارد و حتی اکثرا هم با پارچه‌ ساده و در رنگ‌های مردانه مثل خاکستری و مشکی و سرمه‌ای تولید می‌شود. این مدل کت و شلوار‌های ساده مردانه یقه‌ بزرگ و پهن ندارند و مدل شلوار راسته دارند که این موضوع باعث می‌شود اکثر آقایان ست مناسب خواستگاری خود را  با یک دست کت و شلوار کلاسیک و همراه یک پیراهن مردانه ساده آماده کنند. این مدل استایل کلاسیک مردانه به شما کمک می‌کند که زیاد از حد، مجلل و افراطی به نظر نرسید و از سمت دیگر یک پوشش کاملا رسمی و در شان این مراسم داشته باشید.

کت و شلوار

پیراهن مردانه مناسب برای خواستگاری

برای زیر کت و شلوارتان باید یک پیراهن مردانه به تن کرده و در این مورد کاملا هوشمندانه عمل کنید و بهترین و شیک‌ترین پیراهن مردانه‌ای را که دارید و  با کت و شلوارتان هماهنگ است  انتخاب کنید. از تمیز بودن و مرتب بودن آن حتما مطمئن شوید، چون ممکن است به هر دلیل مجبور شوید کتتان را در آورید. پیشنهاد ما پیراهن‌های مردانه با یقه‌ کلاسیک یا خرگوشی است، زیرا این مدل پیراهن‌های مردانه بسیار شیک و ساده اند که به تنهایی و یا با اکسسوری‌هایی مثل کروات جلوه‌ زیبا و خوبی دارند. سعی کنید جنس پیراهنتان مرغوب و با کیفیت باشد تا از دردسر گرما و تعریق دور باشید. همچنین رنگ‌های شیک و لوکسی مثل سفید یا آبی فوق‌العاده روشن یا کرم را انتخاب کنید. استفاده از پیراهن‌های مردانه طرحدار نیز اگر طرح زیبا و شیک داشته باشند مانعی ندارد مثل راه راه ریز.

پوشش غیر رسمی

ممنوعه های پوشش مردانه در مراسم خواستگاری

توجه کنید که این مراسم خواستگاری فقط یک مهمانی نیست، بلکه یک نشست تقریبا رسمی برای معارفه با عروس و خانواده‌اش است؛ پس از لباس‌های اسپرت دوری کنید. به هیچ وجه برای شب مهم زندگیتان به سراغ شلوار جین، لباس آستین کوتاه، جوراب کالجی و کفش و کتانی اسپرت نروید. در انتخاب رنگ لباستان دقت کنید که رنگ‌های تند و جیغ به کار نرفته باشد زیرا شما باید در موقرترین و رسمی‌ترین حالت ممکن ظاهر شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر، “انتخاب کفش مناسب کت و شلوار” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…