خرید آپارتمان‎ نوساز زیر قیمت؛ عجله نکنید!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارتمان نوساز زیر قیمت زیادی در بازار مسکن وجود دارد که خریداران، باید درخرید این‎گونه آپارتمان­­‎ها بسیار­­­ دقت کنند. این آپارتمان­­‎های نوساز زیر قیمت که کمتر از قیمت‎ عرف منطقه از سوی فروشنده‎ها پیشنهاد می‎­شوند ممکن است برای خریداران جذاب باشند. به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، این گروه از آپارتمان ‌های نوساز زیر قیمت، آپارتمان‌هایی بدون پایان کار هستند که به سبب وجود اشکال در صدور پایان کارآنها ممکن است، نسبت به سایر آپارتمان ‌های نوساز زیر قیمت عرف منطقه برای فروش عرضه شوند.

آپارتمان نوساز

 

از آنجاکه غالب آپارتمان‎های نوساز دارای تخلف­‎های بزرگ و کوچک هستند، برای دریافت پایان کار، دو راه پیش رو دارند.

راه اول آنکه سازنده‎ها، به برطرف کردن تخلف موجود در سازه اقدام کنند و راه دوم آن است که جریمه تخلف صورت گرفته پرداخت شده باشد. از این رو، فرآیند صدور پایان کار برای آپارتمان مسکونی یک فرآیند ساده، قابل پیش‌بینی و تضمین‌کننده نیست. بسیاری

از واحد ‎های مسکونی با وجود گذشت سال‌ها ازساخت و فروش اولین واحد مسکونی، همچنان در مرحله دریافت پایان کار مانده­­‌اند.

به تازگی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به شهروندان تهرانی در مورد خرید این ‌گونه آپارتمان‎ها هشدار داده است.

زهرا صدراعظم‌ نوری در این باره گفت: این نوع ساختمان‌ها بدون تاییدیه و گواهی ایمنی از سازمان آتش‌­نشانی است، بنابراین هنگام بروز خطر، نیروهای آتش‌نشانی به‌عنوان بازرسان ایمنی اجازه ورود به ساختمان‌های مسکونی را ندارند درنتیجه صدور و ابلاغ و اخطار برای ساختمان‌های نا ایمن با کاربری مسکونی امکان پذیر نیست و فقط موارد موجود در محیط بیرونی ساختمان را می‌توانند مورد بازرسی قرار دهند. او افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ساختمان­‎های مسکونی بلند مرتبه درشهر تهران بدون پایان کار درحال خرید و فروش هستند،  به شهروندان تهرانی هشدار می‌دهیم که در مورد خرید این آپارتمان‎‎ها دقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…