دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعداد متقاضیان مصرفی مسکن که در بازار حضور دارند و در حال جست‌وجو هستند، بسیار اندک است و اغلب آنها در گروه متقاضیان «تبدیل به‌احسن» قرار دارند.
آپارتمان های 70 تا 100 متر
عمده متقاضیان مصرفی تبدیل آپارتمان‌های کوچک به واحدهای دوخوابه، اغلب در میان آپارتمان های ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع در جست‌وجوی واحد متناسب با بودجه و سلیقه خود هستند.

به گزارش مجله دلتا با وجود اینکه در برخی از نقاط بازار مسکن، روند افزایش قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان متوقف شده است، اما برخی از فروشنده‌ها و سازنده‌ها که عرضه‌کننده واحدهای نوساز به‌شمار می‌آیند، هنوز در حال تغییر قیمت پیشنهادی خود برای فروش هستند و این تغییرات در حالی روی می‌دهد که تقاضای خرید آپارتمان نوساز در بازار بسیار اندک است.

بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در این گروه متراژی در تازه‌ترین آگهی‌های موجود نزد واسطه‌های ملکی نشان می‌دهد در بیش از نیمی از محله‌های مصرفی شهر تهران، روند افزایش قیمت پیشنهادی متوقف شده و قیمت‌ها تفاوت چندانی با آنچه از ۲۰ روز گذشته اعلام شده، ندارند. با این حال همچنان در گروه واحدهای نوساز و کلیدنخورده از سوی برخی از سازنده‌ها و فروشنده‌ها، اصرار برای تداوم افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

از آنجا که روند صعودی قیمت ارز در روزهای اخیر متوقف شده و خبری از اثرپذیری بازار مسکن از جو روانی بازار ارز نیست، به‌نظر می‌رسد این گروه از فروشنده‌ها آخرین توان خود را برای بالا نگه داشتن تب قیمت در بازار مسکن به ‌کار گرفته‌اند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی‌ آپارتمان های ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
آپارتمان 70 متری

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “آخرین مهلت ثبت‌نام وام اجاره” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۹:۲۰ ق٫ظ

    قیمت ها واقعی نیستند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds