دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت روز آپارتمان‌های ارزان در تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بخش عمده معاملات مسکن در شهر تهران طی یک ماه اخیر در محدوده کمتر از میانگین قیمت در هر متر مربع منعقد شده‌ است.
آپارتمان ‌های ارزان قیمت

آخرین آمار رسمی از تحولات بازار مسکن از قرار گرفتن میانگین قیمت آپارتمان در کانال ۱۹ میلیون تومان خبر می‌دهد. با این حال فعالان بازار مسکن عنوان می‌کنند معدود متقاضیان مصرفی باقی مانده در بازار به دلیل کاهش شدید قدرت خرید، به معامله آپارتمان ‌های ارزان قیمت و کمتر از میانگین قیمت در شهر تهران اقدام می‌کنند. گزارش رسمی بانک مرکزی نیز این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش مجله دلتا توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب قیمت یک متر مربع زیربنا، در خردادماه نشان می‌دهد واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به ازای هر متر مربع با سهم ۴/ ۱۰ درصد، بیشترین میزان از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند و دامنه قیمتی ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان، با سهم ۱/ ۱۰ درصد در رتبه بعدی قرار گرفته است.
در این ماه، توزیع تعداد معاملات به گونه‌ای بوده است که ۷/ ۵۵ درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی شهر تهران معامله شده‌ و بخش عمده‌ای از معاملات مسکن به آپارتمان ‌های ارزان قیمت اختصاص داشته است. این در حالی است که به گفته مشاوران املاک، بخشی از فروشندگان با در نظر گرفتن تورم احتمالی در ماه‌های آینده، قیمت پیشنهادی خود را بسیار متفاوت از وضعیت کنونی بازار مسکن ارائه کرده‌اند.
این موضوع نیز سبب شده علاوه بر متقاضیان مصرفی، بخش زیادی از متقاضیان سرمایه‌ای، دارایی خود را از این بازار به سمت سایر بازارهای سرمایه‌ای سوق دهند.
در جدول زیر جدیدترین آگهی‌ آپارتمان‌های مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

مظنه خرید آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خبر خوش برای مستاجران؛ نرخ اجاره کاهش می‌یابد!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds