دکوراسیون آشپزخانه باریک

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اگر به درستی انجام شود فضای کاربردی و در عین حال مناسبی در اختیار کدبانوی خانواده قرار داده می‌شود.
دکوراسیون آشپزخانه باریک

فضای دراز برای آشپزخانه‌ها ایده آل نیست و از آنجاکه ما اغلب نمی‌توانیم به ایده‌آل‌هایی که در ذهن خود داریم، دسترسی داشته باشیم از این رو باید دنبال راهی باشیم که فضایی مناسب را برای این مدل آشپزخانه‌ها طراحی نماییم. در ادامه این بخش از مجله دلتا ایده‌هایی برای دکوراسیون آشپزخانه باریک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون آشپزخانه باریک

دیزاین داخلی آشپزخانه دراز

کابینت یکی از مهم ترین اجزا در فضای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ محسوب می‌شود و اگر شما تمایل دارید، فضای آشپزخانه شما منظم و مرتب به نظر برسد بهتر است، مدل کابینت‌های مناسبی را برای نصب در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های دراز و بلند بهتر است از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه بزرگ‌تر به نظر برسد همچنین کابینت‌های یک طرفه برای این مدل آشپزخانه‌ها انتخابی مناسب و ایده‌آل به شمار می‌روند و در قسمت دیگر آشپزخانه نیز می‌توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید که اغلب افراد از سطح کانتر و جزیره آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری کوچک استفاده می‌کنند.

طراحی آشپزخانه باریک

آشپزخانه‌های بلند و دراز را می‌توانید به کمک سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک طراحی نمایید که انتخاب سبکی مناسب برای دیزاین آشپزخانه به سبک دکوراسیون سایر بخش‌های منزل شما بستگی دارد.

انتخاب کفپوشی مناسب برای فضای آشپزخانه‌های دراز از اهمیت زیادی برخوردار است. کفپوش‌های چوبی برای پوشاندن کف این آشپزخانه‌ها انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند و می‌توانند باعث ایجاد فضایی گرم در آشپزخانه منزل شما شوند.

نورپردازی آشپزخانه تاثیر زیادی روی کارآیی فضای آشپزخانه دارد از این رو بهتر است شما فضای آشپزخانه‌های باریک را به کمک لامپ‌های هالوژن و لوسترهای کوچک و … نورپردازی نمایید، همچنین می‌توانید به کمک نورپردازی کابینت‌‌ها فضایی ایده‌آل و کاربردی را آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون آشپزخانه باریک

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه از رنگ آبی در دکوراسیون خانه استفاده کنیم؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…