انواع لوستر، کدام مناسب منزل شماست؟

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 لوستر‌ها یکی از المان‌ها اصلی و مهم هر خانه محسوب می شوند. گرما و حس خوب هر محیط، مقدار زیادی به لوستر آن محیط مربوط می‌شود. اما هر لوستر برای یک فضای خاص مناسب است و باید با دیگر آیتم‌های دکوراسیون داخلی نیز همخوانی داشته باشد.
انواع لوستر

لوستر‌ها را باید براساس فاکتور‌های مختلف از جمله متراژ مورد نظر، میزان نوردهی لوستر، رنگ، ظاهر و متریال انتخاب کنید. در ادامه این مطلب از مجله دلتا با انواع لوستر های شیک و زیبا و فضا‌های مناسب برای نصب و استفاده از آن‌ها آشنا خواهید شد.

چراغ‌های آویز

این مدل چراغ‌ها که به چراغ‌های ادیسونی هم معروف‎اند، مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این مدل آویز، برای فضا‌های مختلفی از جمله فضا‌های بیرونی، اتاق خواب، آشپزخانه، هال و پذیرایی، و همچنین فضا‌های داخلی، راهرو و ورودی کاملا مناسب است.

لوستر آویزان

لوستر آویز چوب و کنف

چوب و کنف، همیشه ترکیب زیبایی را خلق می‌کنند. این ترکیب جذاب، برای لوستر نیز بسیار مناسب و خاص است. این مدل لوستر بیشتر برای دکوراسیون داخلی اسپرت و امروزی و همچنین برای فضا‌های داخلی، اتاق خواب، آشپزخانه، هال و پذیرایی، ورودی و راهرو مناسب خواهد بود.

خرید لوستر

لوستر ریسه‌ای دم ماهی

لوستر‌های ریسه‌ای همیشه جزء گزینه‌های لوکس و باکلاس به حساب می‌آید. این مدل لوستر بیشتر مناسب هال و پذیرایی است. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که برای سقف‌های نسبتا کوتاه خیلی مناسب نیست. همچنین از آنجا که فضای نسبتا زیادی را اشغال می‌کند، بهتر است که در سالن‌های بزرگ مورد استفاده قرارگیرد. پس اگر یک سالن پذیرایی بزرگ دارید و به دنبال یک لوستر لوکس هستید، این گزینه از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

لوستر مدرن

لوستر سقفی دایره‌ای

این گزینه بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که به دنبال لوستر‌های مدرن و مینیمال هستنند. لوستر‌های سقفی ال‌ای‌دی، نسل جدیدی از لوسترها است و طرفداران زیادی خصوصا در میان جوانان دارد.

لوستر لوکس

لوستر چوبی خاص

این مدل لوستر چوبی خاص، بیشتر مناسب اتاق خواب، آشپزخانه و راهرو است. همچین این مدل لوستر برای مصارف خارج از منزل، مثل مغازه، رستوران و کافی شاپ نیز کاملا مناسب است.

لوستر مدرن

لوستر سقفی مستطیلی

این مدل لوستر سقفی ۶ شعله گزینه مناسبی برای منازل امروزی و اسپرت است. همچنین اگر مبلمان منزل شما چوبی یا طرح چوب است، می‌توانید با استفاده از این مدل لوستر، ترکیب هماهنگ و جذابی خلق کنید. از دیگر ویژگی‌های این مدل لوستر می‌توان به ضد خش بودن بدنه و کیفیت بالای رنگ آن اشاره کرد.

خرید لوستر

لوستر سقفی مدرن

از ویژگی‌های این لوستر می‌توان به کیفیت بالا و ظاهر مناسب و زیبای آن اشاره کرد. همچنین این مدل لوستر سقفی در ۴ رنگ مختلف موجود  و از این رو برای رنگ‌های مختلف دکوراسیون داخلی قابل استفاده است. این لوستر را به راحتی می‌توانید در منازل اسپرت و همچنین رسمی‌تر استفاده کنید.

لوستر لوکس

لوستر آویز مدرن

جنس بدنه این مدل لوستر شیک و مدرن، از فلز بوده و ارتفاع آن حدود ۷۵ سانتی متر است. از این لوستر می‌توان در فضا‌های مختلف مثل اتاق خواب، آشپزخانه، هال و پذیرایی جمع و جور و نقلی استفاده کرد. این لوستر شیک امروزی، در دو رنگ سفید و مشکی موجود است و از این رو هم با دکوراسیون رنگ روشن و هم رنگ تیره همخوانی دارد.

لوستر آویزان

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…