در موقعیت های مختلف چه رنگ کت شلواری بپوشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آقایان شیک پوش برای ملاقات‌های مهم کاری و یا محل کار نیاز به یک دست کت شلوار اداری یا رسمی دارند تا موجه و باوقار باشند. به خصوص مدیران موفق برای نشان دادن اقتدارشان اغلب از کت و شلوار‌های رسمی استفاده می‌کنند.
کت شلوار اداری

 انتخاب کت شلوار اداری برای آقایان یک انتخاب مهم است، چون با این لباس‌ها می‌توانند قدرت و جسارت بیشتری از خود نشان دهند و همچنین با ظاهری مرتب در ملاقات‌های رسمی و مهم شرکت کنند. معمولاً ست اداری مردانه، دوخت و برش و طرح پارچه‌ ساده‌تری نسبت به کت و شلوار‌های مجلسی مردانه دارد. در ادامه این بخش از مجله دلتا با هم نمونه‌های جدید و بسیار شیکی از کت شلوارهای اداری مردانه را مشاهده می‌کنیم.

مهمترین عامل در انتخاب این لباس رنگ آن است. در هنگام انتخاب رنگ، تنها رنگ‌های اصلی و خنثی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا این رنگ‌ها همگی رسمی بوده و ست کردن آن‌ها با لباس‌های دیگر آسان‌تر است.

سورمه ای

سورمه ای یک رنگ خوب برای کت‌ شلوار اداری است، زیرا می‌توانید با بکارگیری جزئیاتی زیبا در استایل خود، کت‌ شلوار خود را خیلی خوب به نمایش بگذارید. مثلا پوشیدن یک کراوات قرمز باعث جذاب‌تر جلوه‌کردن ظاهر شما خواهد شد. به‌علاوه کت یا شلوار سورمه ای را می‌توانید به راحتی با کت یا شلوار مشکی ادغام کنید، که این موضوع یک مزیت بزرگ محسوب می گردد.

مشکی

مشکی به عنوان رسمی‌ترین و کلاسیک‌ترین گزینه در میان رنگ‌های کت شلوار شناخته می‌شود. مشکی یک گزینه بی دغدغه بوده و امکان ندارد در هیچ شرایطی نامناسب به نظر برسد. البته اگر در محیط اداری خود هر روز با کت شلوار مشکی ظاهر شوید، استایل شما کمی تکراری و حوصله سر بر به نظر خواهد آمد.

آبی

آبی را می‌توان برادر کژوال و غیر رسمی سورمه ای دانست. رنگ آبی قابلیت این را دارد که شما را بسیار متفاوت نشان داده و ظاهرتان را درخشان کند. با کت و شلوار آبی، به مردی مدگرا در محیط اداری خود تبدیل خواهید شد.

ست کت و شلوار اداری مردانه

کت و شلوار مردانه رسمی کتان کرم رنگ

خرید کت و شلوار اداری

مدل کت و شلوار سرمه‌ای با جلیقه

انواع کت و شلوار اداری

مدل کت و شلوار مردانه مناسب قرار ملاقات‌های مهم

خرید کت و شلوار اداری

کت اداری مردانه آبی رنگ

انواع کت و شلوار اداری

ست کت شلوار اداری طوسی با کیف و کمربند قهوه‌ای

خرید کت و شلوار اداری

کت و شلوار  مردانه کژوال

انواع کت و شلوار اداری

مدل کت و شلوار رسمی طوسی مردانه

خرید کت و شلوار اداری

کت و شلوار با یقه بلیزر مردانه

کت و شلوار اداری

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مهر ۱۳۹۹ در ۴:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۳۹۹ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  5. ارش احمدی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۰۶ ب٫ظ

    خوبه ولی میتونه کامل تر بشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…