دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

اجاره آپارتمان ۱۵۰متری چقدر آب می‌خورد؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متقاضیان بازار اجاره آپارتمان‌های بزرگ یا به اصطلاح "لوکس‌متراژها" این روزها با تنوع عرضه این آپارتمان‌ها روبه‌رو هستند.
اجاره آپارتمان 150 متری

نگاهی به آگهی‌های اجاره آپارتمان ۱۵۰ متری و بیشتر در مناطق شمالی تهران نشان می‌دهد که بازار آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ طی هفته‌های اخیر با تنوع عرضه روبرو شده است.

به گزارش مجله دلتا حجم تقاضای بازار اجاره آپارتمان‌های لوکس‌متراژ بر خلاف بازار اجاره آپارتمان‌های کوچک و میان‌متراژ، معمولا اثر چندانی از نوسان قیمتی نمی‌پذیرد؛ به این معنا که متقاضیان اجاره این واحدها در جریان مواجه شدن با اجاره‌بهای بالاتر از سطح معمول، دچار تردید نمی‌شوند.

 بنابراین اکنون که بازار اجاره در اغلب نواحی و گروه‌های متراژی زیر ۱۵۰ مترمربع، با چالش قیمت پیشنهادی بالاتر از استطاعت مستاجران دچار رکود نسبی شده است، بازار اجاره آپارتمان‌های لوکس‌متراژ از چنین چالشی در امان است. متقاضیان اجاره آپارتمان‌های لوکس‌متراژ اغلب از جنس عموم مستاجران آپارتمان‌های مصرفی نیستند و علت اجاره‌نشینی آنها چیزی به غیر از عدم استطاعت کافی برای خرید مسکن است؛ در نتیجه مقاومت چندانی دربرابر رشد گزاف اجاره‌بها نشان نمی‌دهند. از طرفی امکانات آپارتمان‌های بزرگ‌تر از ۱۵۰ مترمربع اغلب فراتر از آپارتمان‌های مصرفی است و در نتیجه اجاره‌بهای آنها از قواعد رایج بازار تبعیت نمی‌کند. به‌عنوان مثال هم‌اکنون اغلب آپارتمان‌های لوکس‌متراژ اجاره‌ای موجود نزد بنگاه‌ها از دو واحد پارکینگ و بعضا حتی بیش از این برخوردار هستند. برخی از این آپارتمان‌ها دوبلکس هستند و برخی واقع در برج‌های مشهور تهران واقع شده‌اند؛ از همین رو مبلغ رهن کامل آنها بعضا حتی تا مترمربعی ۱۰ میلیون تومان نیز پیشنهاد شده است. در عین حال آپارتمان‌های مصرفی نیز در این گروه متراژی وجود دارد که تابع قیمت‌های رایج رهن و اجاره در هر محله هستند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان های ۱۵۰ متری و بیشتر در مناطق شمالی تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان 150 متر

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “آپارتمان‌های زیر متری ۲۰ میلیون در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds