دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آپارتمان‌های زیر متری ۲۰ میلیون در تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمبود آپارتمان‌هایی با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان در هر مترمربع شرایط خرید مسکن برای متقاضیان مصرفی را در تهران دشوار کرده است.
قیمت هر متر آپارتمان

آخرین گزارش رسمی از تحولات بازار مسکن شهر تهران حاکی است که میانگین قیمت هر متر آپارتمان مسکونی در شهر تهران به حدود ۱۹ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش مجله دلتا روند رشد قیمت طی ماه‌های اخیر سبب شده تا شرایط برای خریداران مصرفی در بازار مسکن سخت‌تر از گذشته شود و به ناچار بخش عمده‌ای از آنها از بازار خارج شوند.

در این میان معدودی از متقاضیان مصرفی در بازار که تلاش دارند به هر شکل ممکن تقاضای بالقوه خود را بالفعل کنند برای یافتن آپارتمان موردنظر و متناسب با بودجه خود با سختی بیشتری مواجه شده‌اند.

مشاوران املاک در مناطق نیمه جنوبی پایتخت عنوان می‌کنند: هم‌اکنون تعداد محدودی از آپارتمان‌های عرضه‌شده برای فروش در بازار، قیمت پیشنهادی کمتر از متری ۲۰ میلیون تومان دارند. نکته جالب آنکه حتی مالکان در مناطق کم برخوردار نیز این انتظار را دارند که ملک خود را با قیمت نزدیک به میانگین قیمت آپارتمان در شهر تهران به فروش برسانند.

این موضوع درخصوص آپارتمان‌های نوساز و کمتر از ۵ سال بیشتر قابل مشاهده است. از‌این‌رو بی‌تردید از میان گزینه‌های موجود برای این گروه از خریداران، رفتن سراغ واحدهای مسکونی با عمربنای بیش از ۱۵ سال است.

به گفته آنها هر چند در شرایط موجود بخش اندکی از سازنده‌ها به‌دلیل ناپایداری وضعیت اقتصادی، حاضر به پیش فروش واحدهای مسکونی پروژه خود هستند؛ اما اگر چنین گزینه‌ای در یک منطقه برای خریداران وجود داشته باشد، بهترین گزینه محسوب خواهد شد.

در جدول زیر جدیدترین قیمت خرید آپارتمان با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان در هر مترمربع ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت رهن کامل آپارتمان‌های زیر ۶۰ متر” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۳۹۹ در ۸:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds