دکوراسیون اتاق کودک با بهترین ایده‌ها

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون اتاق کودک را بهتر است متناسب با سن و علاقه شخصی او طراحی کنید. در سنین پایین‌تر تغییر دکور راحت‌تر است، چراکه سلیقه شخصی شما حرف اول را می‌زند. اما با بالارفتن سن کودک باید از ایده‌‌های جدید و جذابی برای طراحی اتاق کمک بگیرید.
دکوراسیون اتاق کودک

آیا اتاق خواب کودک شما همانطور است که انتظار دارید؟ آیا او نسبت به اتاقش احساس حریم شخصی دارد یا هم چنان آن را فضای خاصی برای خود نمی‌داند؟ دکوراسیون اتاق کودک بر خلاف آن چه تصور می‌کنید، نیازمند رعایت نکات بسیاری است. فضای اتاق خواب کودک باید به گونه‌ای طراحی شود که کودک در آن احساس امنیت، آرامش و از همه مهم‌تر احساس تعلق خاطر کند. با صفحه دکوراسیون مجله دلتا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق پسرانه

دکوراسیون اتاق پسرانه

معمولا رنگ‌های انتخابی برای اتاق خواب کودکان پسر رنگ‌های آبی، سفید، طوسی، رنگ چوب و … است. اما اگر کودکتان رنگ دیگری را می‌پسندد طبق سلیقه‌ او پیش روید. در کنار ترکیب رنگ، به المان‌ها و عناصر دکوری و زینت بخش اتاق خواب او نیز بیندیشید.

برای مثال اگر فرزندتان علاقه‌ زیادی به نجوم دارد، سعی کنید این مورد را وارد طراحی و دکوراسیون داخلی کرده و حتما آن را در نظر بگیرید. می‌توانید به آن در طرح روی دیوار، پوستر و یا تابلو، روتختی، کوسن و … اشاره کنید.

فرش انتخابی برای اتاق خواب کودکتان نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین باید فرش و یا به طور کلی پوشش کف مناسب سن و علاقه فرزندتان باشد.شایان ذکر است سعی کنید در طراحی فضای اتاق کودکتان حتما رنگ سفید را به عنوان یک رنگ مکمل و دلخواه به کار برید.

دکوراسیون اتاق دخترانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

به تصویر بالا نگاه کنید. به نظرتان بی نظیر نیست؟ یک طراحی ایده آل برای زینت بخشیدن به اتاق خواب دخترتان.

به چراغ ابر شکل قرار گرفته روی دیوار بنگرید که چگونه با طرح ابر روی دیوار هماهنگ است. هم چنین به بستنی دکوری موجود بر قفسه و تخت. طراح آن توانسته است فضایی خلق کند که حتی باب میل بزرگسالان است.

به ترکیب رنگ صورتی و سبز نگاه کنید. یک ترکیب شاد و دوست داشتنی. در حقیقت این تصویر، یک نمونه‌ ایده آل از یک طراحی هماهنگ و یکپارچه است. نکته‌ قابل توجه در این تصویر در نظر گرفتن قفسه برای چیدن اسباب بازی‌ها و وسایل دکوری است. ایده‌ای که هم ارزان قیمت است و هم کاربردی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم به این تصویر به خوبی دقت کرده و از آن ایده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…