ست کردن شلوار جین فاق‌ بلند

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس‌های مختلفی درطول سال ترند می‌شوند و دوباره از مد میفتند، اما جین هیچگاه از مد نمیفتد؛ چه دامن تابستانی جین باشد، چه شلوار جین کاغذی.
شلوار جین فاق‌بلند

جین همیشه یکی از کلاسیک‌ترین و درعین‌حال به‌روزترین لباس‌هاست، اما در این میان، شلوار جین فاق‌ بلند انتخابی شیک و عالی برای همه افراد است؛ به‌خصوص برای خانم‌ها. در ادامه این مطلب از مجله دلتا با مدل‌های مختلف شلوار جین فاق‌ بلند و نحوه ست کردن آن‌ها آشنا می‌شویم.

شلوار جین فاق بلند کاغذی

شلوار جینِ کاغذی تنوع زیادی دارد و بسیار مناسب پوشش اسمارت کژوآل (چیزی بین غیررسمی و نیمه رسمی) است. شما می‌توانید این شلوار را با کت تک یا ژاکت و کفش پاشنه بلند ست کنید. این نوع شلوار‌ها معمولا تنگ هستند و برای خانم‌هایی که پا‌هایی لاغر و کشیده دارند، بسیار مناسبند. اگر پا‌های لاغری دارید و دوست دارید که پاهایتان کشیده‌تر به‌نظر برسند، رنگ‌های روشن‌تری از این شلوار انتخاب کنید و درصورتی که پاهایتان درشت است و به پوشیدن شلوار جین کاغذی علاقه دارید، بهتر است که رنگ مشکی یا سورمه‌ای تیره بپوشید.

ست کردن شلوار جین

شلوار جین فاق بلند دمپا گشاد

این نوع شلوار، این روز‌ها بسیار مد شده است. چه بخواهید شلوار پاچه گشاد را با استایل غیررسمی ست کنید و چه با بلوزی سفید بپوشید و کمی رسمی به‌نظر برسید، انتخاب مناسبی کرده‌اید. گوشواره‌های آویز یکی از مناسب‌ترین اکسسوری‌های این نوع شلوار است. کت چرم در دمای پایین هوا گزینه بسیار مناسبی برای شلوار جین دمپاگشاد است. برای اینکه قدبلندتر به‌نظر برسید، می‌توانید دمپاگشاد را با کفش پاشنه سوزنی ست کنید.

انواع شلوار جین

شلوار جین فاق بلند راسته

این شلوار‌ها بسیار راحت و متنوع هستند. آیتم‌های متفاوتی برای ست کردن با این نوع شلوار‌ها وجود دارد؛ از بلوز‌های بافتنی و اسنیکرز (نوعی کتانی) گرفته تا کت تک یا ژاکت و بوت.

 ست شلوار جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند پاره

این شلوار غیررسمی و راحت را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی پوشید؛ از دورهمی دخترانه گرفته تا مهمانی خانوادگی نه‌چندان رسمی. شما می‌توانید در روز‌های سرد سال، شلوار جین پاره را با کت تک یا ژاکت و بوتِ روی قوزک پا ست کنید تا پوششی نیمه رسمی داشته باشید.

انواع شلوار جین

شلوار جین فاق بلند سنگ‌شور

در روز‌های تابستانی، شلوار جین سنگ‌شور یکی از بهترین گزینه‌هاست. این شلوار جین غیررسمی را می‌توانید همراه با اسنیکرز و یک تیشرت سفید ساده، ژاکت مشکی و کفش پاشنه بلند بپوشید.

ست کردن شلوار جین

شلوار جین فاق بلند مشکی

فرقی نمی‌کند که این نوع شلوار، کاغذی باشد، راسته باشد، تنگ باشد یا پاره؛ درهرصورت شلوار جین مشکی، همیشه انتخابی کلاسیک و شیک برای دختران است. از این نوع شلوار در بسیاری از موقعیت‌ها می‌توان استفاده کرد. ازطرفی شلوار جین مشکی برای هر اندام و اندازه‌ای مناسب است. شما می‌توانید این نوع شلوار را همراه با تیشرت ساده و اسنیکرز بپوشید تا استایلی غیررسمی داشته باشید.

 ست شلوار جین فاق بلند

نکاتی درباره پوشیدن شلوار جین فاق بلند

  • شلوار جین فاق بلند وقتی زیباتر به‌نظر می‌رسد که سایزش کاملا اندازه شما باشد؛ نه گشادتر و نه تنگ‌تر.
  • سعی کنید تا آنجا که می‌توانید بخش کمر شلوار جین فاق بلند را نپوشانید؛ زیرا بیشتر زیبایی و استایلیش بودن این نوع شلوار در همان قسمت نهفته است.
  • بلوز یا تیشرت ساده بپوشید تا بتوانید بخش جلوی آن را با خیال راحت درون شلوارتان قرار دهید.
  • با نسبت‌ها و اندازه‌ها بازی کنید؛ مثلا شلوار جین فاق بلند پاچه کوتاه را همراه با ژاکتی بلند بپوشید.
  • بهتر است که شلوار جین فاق بلند را با بوت، نیم‌بوت یا اسنیکرز ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…