دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت مسکن در محله‌های ارزان تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مطابق با آمارهای رسمی سه منطقه 18، 20 و 17 به ترتیب ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید مسکن گزارش شده است.
خرید آپارتمان در مناطق ارزان تهران
نگاهی به آگهی‌های خرید آپارتمان در مناطق ارزان تهران نشان می‌دهد که این محله‌ها طی روزهای اخیر با کمبود آگهی فروش مواجه شده‌ و تنها تعداد محدودی آپارتمان برای فروش در این مناطق در سامانه‌های مجازی قابل جست‌وجو است.
به گزارش مجله دلتا البته از آنجا که عمده معاملات خرید و فروش مسکن در این مناطق به‌صورت سنتی و با مراجعه متقاضیان به بنگاه‌های مسکن انجام می‌شود تعداد آگهی‌هایی که این روزها در دسترس متقاضیان خرید وجود دارد به‌طور قطع بیشتر از تعدادآگهی‌‌هایی است که صرفا در فضای مجازی معرفی شده‌اند. اما مشکل و معضل کمبود عرضه در این مناطق نسبت به برخی دیگر محله‌ها و مناطق پایتخت مشهود است.

مطابق با آمارهای رسمی مربوط به تحولات بازار مسکن در خرداد امسال، منطقه ۱۸ ارزان‌‌ترین منطقه پایتخت به لحاظ میانگین قیمت فروش آپارتمان بوده است. در خرداد ماه هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این منطقه به طور میانگین حدود ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید که این میزان کمترین سطح میانگین قیمت فروش مسکن در میان ۲۲ منطقه شهر تهران است.

بعد از منطقه ۱۸ منطقه ۲۰ شهر تهران ارزان‌ترین منطقه پایتخت به لحاظ قیمت مسکن است. میانگین قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان در این منطقه در خرداد ماه به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. منطقه ۱۷ شهر تهران با میانگین قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز سومین منطقه پایتخت به لحاظ کمترین سطح میانگین قیمت فروش آپارتمان است. فقط در این سه منطقه میانگین قیمت فروش هر متر مربع مسکن در خردادماه کمتر از ۱۰ میلیون تومان گزارش شده است. بعد از این سه منطقه، مناطق ۱۵ و ۱۹ تهران با میانگین قیمت هر مترمربع ۱۰ میلیون تومان ارزان‌ترین مناطق شهر تهران در معاملات مسکن خردادماه بوده‌اند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در مناطق ارزان تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

سه منطقه ارزان تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت رهن کامل آپارتمان‌های زیر ۶۰ متر” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds