کلاه تابستانی دخترانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاه تابستانی دخترانه دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و متنوعی است. از جمله مدل‌های کلاه تابستانی دخترانه، مدل‌های با نقاب و بدون نقاب و با جنس‌های نخی و حصیری است.
کلاه تابستانی دخترانه

یکی از اکسسوری‌های پر طرفدار و دوست داشتنی در بین افراد، کلاه است. کلاه‌ها در انواع زمستانه و تابستانه، مجلسی و اسپرت برای آقایان و خانم‌ها هر کدام استایل خاص خود را ایجاد می‌کنند. کلاه تابستانی دخترانه تنوع زیادی در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها دارد. از کلاه آفتابی دخترانه حصیری و نخی گرفته تا انواع کلاه آفتابی اسپرت دخترانه. با صفحه مد وزیبایی مجله دلتا همراه باشید تا نمونه‌های متنوع و زیبایی از کلاه تابستانی دخترانه را ببینید و برای خرید، ایده‌های بیشتری داشته باشید.

کلاه بدون نقاب

کلاه بدون نقاب به کلاهی گفته می‌شود که لبه‌ ندارد. این مدل کلاه را افرادی با تیپ خاص و شیک پسند انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. معمولا کلاه‌های تابستانی بدون نقاب دارای فرم زیبا، سبکی وزن و دوخت مناسب اند. برای جنس آن‌ها نیز معمولا از پارچه‌های مختلف سبک و خنک استفاده می‌کنند.

انواع کلاه دخترانه

کلاه نقاب‌ دار

انواع کلاه تابستانی دخترانه از نوع نقاب‌دار آن، در روز‌های گرم تابستان و زیر نور آفتاب، می‌تواند از پوست صورت محافظت کرده و به شما احساس راحتی و لذت بیشتری بیرون از خانه در این روز‌ها بدهد.

کلاه نقاب دار

کلاه تابستانی دخترانه نخی

کلاه نخی از پارچه‌های نخی سبک و خنک درست می‌شود. این مدل کلاه می‌تواند با جریان هوایی که از آن عبور می‌کند، باعث خنکی شود و در صورت داشتن لبه از پوست صورت در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

انواع کلاه دخترانه

کلاه تابستانی دخترانه حصیری

کلاه حصیری از حصیر یعنی نخ پلی‌استر تولید می‌شود. این مدل کلاه از کلاه‌های تابستانی محبوب به شمار می‌رود که با وزن سبک و منافذ موجود در آن راحتی و خنکی را فراهم  و از تابش نور خورشید بر صورت جلوگیری می‌کند. کلاه حصیری برای پیاده روی‌های طولانی و کوهنوردی مناسب است.

کلاه آفتابی

کلاه آفتابگیر

کلاه آفتابگیر، کلاهی است که دارای یک لبه است که روی پیشانی را گرفته و به پشت سر وصل می‌شود. در قسمت پشت سر ممکن است باز باشد و کش یا چسب داشته باشد و یا گره بخورد.

کلاه آفتابگیر

پیشنهاد مطالعه: قبل از خرید کفش تابستانی مطلب “انتخاب کفش زنانه مناسب تابستان” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۶:۳۷ ب٫ظ

    • ناشناس

      ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

      چی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…