دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

تغییر لحظه‌ای قیمت آپارتمان

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متقاضیان خرید مسکن نوساز باید با احتیاط مضاعف، قیمت‌های پیشنهادی هر منطقه را بررسی کنند تا از ناحیه ترکیدن حباب قیمت‌های پیشنهادی، ضرر سنگینی متحمل نشوند.
حباب قیمت آپارتمان
ادامه روند افزایش نرخ ارز در بازار سبب شده فروشنده‌های آپارتمان‌های نوساز نیز قیمت‌های پیشنهادی خود را به اصطلاح واسطه‌ها، «لحظه‌ای» تغییر دهند و در یک هفته ممکن است چند نوبت قیمت پیشنهادی فروش یک واحد توسط سازنده تغییر کند. این بی‌ثباتی در اعلام قیمت‌های پیشنهادی هشداری برای متقاضیان خرید آپارتمان نوساز در مورد حباب قیمت آپارتمان است.

به گزارش مجله دلتا در روزهای اخیر میزان عرضه واحدهای نوساز و کلیدنخورده در بازار مسکن افزایش محسوسی پیدا کرده و این موضوع مختص یک منطقه خاص از شهر تهران نیست، بلکه در اغلب مناطق و محله‌ها اعم از لوکس و مصرفی مشاهده می‌شود. اما این افزایش عرضه، رخدادی نیست که چندان به منفعت متقاضیان خرید تمام شود، چراکه قیمت‌های پیشنهادی مالکان این واحدها به اصطلاح واسطه‌های ملکی «سرسام‌آور» است. از طرفی واحدهایی که از قبل نزد بنگاه‌ها آگهی شده‌است نیز در یکی دو هفته اخیر با تغییر قیمت روبه‌رو شده‌ و فروشنده‌ها که اغلب از جنس سازنده هستند، قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند. این افزایش در مورد برخی واحدها به حدی غیر منطقی است که هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند پذیرای آن باشد.

به‌عنوان مثال قیمت پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی کلیدنخورده در تهرانپارس تهران مترمربعی ۵۵ میلیون تومان اعلام شده و این در حالی است که تنها امکانات جانبی این ساختمان فراتر از آپارتمان‌های مصرفی، برخورداری از داکت اسپیلت و دو واحد پارکینگ است. با این حال قیمت پیشنهادی اعلامی از سوی سازنده به واسطه همین ویژگی، نزدیک دو برابر اعلام شده است.

به گفته واسطه‌های ملکی با وجود حباب در قیمت آپارتمان متقاضیان خرید مسکن نوساز باید با احتیاط مضاعف قیمت‌های پیشنهادی هر منطقه را بررسی کنند و حتی در صورت داشتن نقدینگی کافی برای خرید، بی‌گدار به آب نزنند؛ چراکه در غیر این صورت ممکن است از ناحیه ترکیدن حباب قیمت‌های پیشنهادی این‌چنین، ضرر سنگینی را متحمل شوند.

در جدول زیر آگهی‌ های فروش آپارتمان ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “وام ودیعه مسکن به کدام خانه‌ها تعلق می‌گیرد؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds