دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

امتناع مالکان تهرانی از فروش آپارتمان

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت از افزایش عرضه آگهی‌های جدید به بنگاه‌ها خبر می‌دهند.
آگهی های فروش مسکن

طی یک ماه اخیر به دلیل نوسانات پی‌در پی قیمت‌ها در بازار مسکن، گروه زیادی از مالکان از عرضه واحد مسکونی خود برای فروش به بازار منصرف شدند. این گروه از مالکان به دلیل وجود انتظارات تورمی در بازار سعی داشتند تا رسیدن قیمت‌ها به سطح موردنظر از فروش ملک خود خودداری کنند، در نتیجه حجم آگهی های فروش مسکن به بازار به‌شدت کاهش پیدا کرد.

به گزارش مجله دلتا مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت عنوان می‌کنند که طی چند روز اخیر برخی از این مالکان که از بازار عقب‌نشینی کرده بودند و حتی در صورت مراجعه خریدار، حاضر به فروش نمی‌شدند؛ برای فروش ملک خود اعلام آمادگی کرده‌اند. البته این گروه از مالکان همچنان سعی دارند قیمت‌های پیشنهادی خود در آگهی های فروش مسکن را سطح بالا اظهار کنند. در عین حال برخی مشاوران املاک معتقدند پیش‌بینی این گروه از مالکان برای کاهش سرعت رشد قیمت‌ها در چندماه آتی، یکی از مهم‌ترین دلایل بازگشت این مالکان در مناطق شمالی پایتخت به بازار بوده است. اما مشاوران املاک در سایر مناطق شهری به‌ویژه در دو منطقه مصرفی پایتخت عنوان می‌کنند مالکان در این مناطق همچنان برای عرضه آپارتمان خود تردید دارند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی تعدادی از آپارتمان‌های مسکونی ارائه شده که بخش زیادی از آنها در مناطق شمالی پایتخت قرار گرفته‌اند. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت پیشنهادی آپارتمان

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “آپارتمان‌های زیر متری ۱۰ میلیون تومان در تهران” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds